צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    בית מאזן רחובות

    בית מאזן רחובות – "רוח ים"

    בית מאזן רחובות נועד לאשפוז ו/או מגורים של פגועי נפש אשר אינם מסוגלים לגור בביתם או בכל מקום אחר מסיבות שונות. לרוב, מדובר על אנשים פגועים קשה אשר חייבים סביבה מתאימה ומרגיעה. הבית הנ"ל בנוי ומתוכנן היטב לאירוח כזה ויש בו תשתית מתאימה הכוללת ציוד ואביזרים נדרשים, וכמובן, צוות עובדים רב תחומי ומקצועי. המטרה היא לטפל באנשים על מנת להפחית את עוצמות הפגיעות הנפשיות שלהם מתוך כוונה להעלימם לחלוטין. צוות "רוח ים – בית מאזן" מפעילים את הבית וכדאי לפנות אליהם לקבלת שירות.

    בית מאזן רחובות – נוח ועם שירות מקצועי

    בית מאזן רחובות מופעל על ידי הנהלה הדואגת שכל מטופל ירגיש נוח ויקבל את השירות הנדרש. הצוות כולל פסיכיאטרים, אחיות, עובדים סוציאליים, מטפלים אלטרנטיביים, מדריכים ומלווים רבים, כל אחד בתחומו תורם את הידע והיכולות שלו לטובת הטיפולים. הפסיכיאטר הוא זה שמאבחן בקבלה, מכין תכנית טיפול בהתאם לצרכי המטופל, מצבו וכדומה, הוא גם מנהל את הטיפול באמצעות פגישות הנקבעות על פי לוח זמנים מסודר. ניתן למצוא מספר מסלולי טיפול ובין היתר: פסיכיאטרי, פסיכו סוציולוגי, תרופתי ורגשי הוליסטי. ניתן, כמובן, לשלב בין הטיפולים הללו מתוך מטרה למקסם את ההצלחה.

    טיפול מקיף בבית מאזן ברחובות

    בעיות נפש נפוצות הן חרדות ודיכאון עקב טראומות מהעבר, בגלל גנטיקה ומסיבות אחרות. האשפוז מגיע כאשר הן מורכבות ופוגעות בתפקוד היום יומי של הסובל מהן. הטיפול הינו אינטימי ומקיף ונועד ליצור מצב שבו המטופל מצליח למצוא בעצמו כוחות פנימיים המסייעים לו להתגבר על המשבר. הצוות מיידע באופן קבוע את בני המשפחה על מצבו ובנוסף, מחפש אצלם נקודות תמיכה במטופל. הוא מערב גם גורמים בקהילה היכולים לסייע לוגיסטית ובאלמנטים נוספים. הכוונה היא שהמטופל יוכל לחזור לחיי שגרה בתוך המשפחה והקהילה. 

    שירות מצוות מקצועי

    "רוח ים" בעלת המוניטין מספקת שירות מקצועי לכל לקוח המגיע עם בעיות נפש מורכבות. מומחיה הם בעלי ידע וניסיון מצטבר בתחום. הם למדו את הנושא והתמחו בו לאורך שנים. הניסיון שלהם מגיע מטיפולים מורכבים באנשים ממגזרי אוכלוסייה שונים. מומלץ לפנות אליה לייעוץ וקבלת שירות.

     

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן