צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    בריאות הנפש והגוף

    בריאות הנפש והגוף חשובה לניהול חיים תקינים ואיכותיים. ידוע לכל, כי בריאות הנפש קשורה קשר בל יינתק מבריאות הגוף ונפש פגועה מזמינה צרות ומחלות. משום כך, כל הדרדרות מתמשכת כמו חרדה ודיכאון חייבת להיות מטופלת היטב ובמהירות האפשרית.  טיפול נפשי נעשה בקליניקות של פסיכיאטרים ובמוסדות ובבתים בהם גרים מטופלים שאין באפשרותם לחיות, זמנית, בקרב המשפחה ובקהילה. צוות "רוח ים – בית מאזן" מטפל גם בפגועי נפש פנו אליהם לסיוע.

    שירותי בריאות הנפש והגוף

    מטרת העל היא להחזיר למטופל את הביטחון והדימוי העצמי אשר אליו היה מורגל.  בעזרת השיחות והטיפולים האחרים רוצים שהוא ימצא בתוכו את הכוחות הנפשיים ליציאה מהמשבר. הטיפול ההוליסטי אינטימי מבטיח הצלחה, מה עוד שהצוות נעזר בתמיכה רגשית ולוגיסטית של המשפחה ואנשים מהקהילה. הוא מגיע מהם ועתיד לחזור לחיות בקרבתם.

    השירות הניתן על ידי צוות "רוח ים – בית מאזן" הינו מקצועי מאוד. בבית המאזן  המצוי בקרבה לים תיערך סדרת טיפולים ממושכת לשיפור מצבו. ההשפעה של הים מורגשת ומקלה. מומחי החברה הינם בעלי ידע וניסיון עשיר וישמחו לסייע לכל נזקק.

    מרכז בריאות הנפש והגוף

    בריאות הנפש והגוף נחשבת לזאת התורמת, בין היתר, לאיכות חיים גבוהה. אנשים הסובלים מחרדות, דיכאון, מטראומות מתמשכות עקב פגיעה מינית, פציעות בקרבות ועוד חייבים עזרה של בעלי מקצוע. הדבר נחוץ, במיוחד, כאשר הם אינם מצליחים לתפקד ביום יום וחייהם וחיי בני ביתם הקרובים אליהם משתבשים. הסימפטומים הם רבים וביניהם ניתן למנות: דיכאון, דכדוך, חוסר שקט נפשי, אי רצון לבצע פעולות אהובות מהעבר, חששות מההווה והעתיד ועוד. כל אלו יוצרים לחצים בלתי נסבלים שיש צורך לנטרל, ובמידת האפשר, לעקור מהשורש. פסיאטר המתמחה בתחום מאבחן את הבעיה בדיוק מירבי ועל פי תוצאות האבחון מכין תכנית טיפולית הנמשכת מספר פגישות – ככל הנדרש. לידו יש צוות מטפל תומך הכולל עובדים סוציאליים, אחיות, מטפלים אלטרנטיביים, מלווים, מדריכים ומומחים אחרים. הטיפול מגוון וכולל מספר שיטות ובין היתר: פסיכיאטרי, פסיכוסוציולוגי, תרופתי ורגשי הוליסטי. ניתן לבחור במספר דרכים ואף לשלב ביניהם לטובת המטופל. 

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!

      מידע נוסף בנושא

      בריאות הנפש בישראל "רוח בים"

      מטופל מגיע למקום כזה לאחר המלצות ולאחר שמסגרות אחרות לא התאימו לו. תכנית טיפול כוללת טיפול פסיכיאטרי, פסיכו סוציאלי, תרופתי ורגשי הוליסטי. כל אחת פועלת באופן שונה. ניתן לשלב בין כולן כדי למקסם את אפקט ההצלחה. צוות "רוח ים – בית מאזן" מאמינים שהטיפול האינטימי בסביבה מכילה עוזרת. בנוסף, מגייס הצוות את תמיכת המשפחה ומנסים לקבל סיוע לוגיסטי מהקהילה. כל המעטפת הזאת פועלת בהווה ותסייע למטופל כאשר יחזור לשגרת החיים מחוץ למקום. מומלץ לפנות לחברה כדי לקבל ייעוץ וטיפול המשדרג את איכות החיים.

      שירותי בריאות הנפש בישראל

      בריאות הנפש בישראל מטופלת רבות על ידי מומחים שצברו ידע רב שחלקו ייחודי לישראל. בנוסף, קיים ניסיון עשיר המגיע מאלפי מקרים לאורך השנים. הרצון של כל הרשויות הוא לטפל בפגועי נפש על מנת להחזירם למסלול חיים תקין. כך הם יוכלו לתרום לחברה וליהנות ממה שהמדינה מעניקה להם. הטיפול הוא רב שלבי ונעשה מהקל אל הכבד. יש טיפולי יום שמוגדרים כרמה קלה ויש טיפולים לפגועי נפש מורכבים החייבים מגורים או אשפוז במוסדות סגורים. קיימות דרכי טיפול שונות שחלקן ייחודיות ובעלי אפיון וגוון אותו מעניקים לו יוזמיו. כך למשל, בית מאזן של חברת "רוח ים" אשר ממוקם בקרבה לים. הרעיון של הבעלים הוא שהים משפיע לטובה על הנפש וכך האווירה הנוחה שנוצרת במקום מרגיעה את המטופלים ומאפשרת להם להגיב טוב יותר לטיפולים. הדבר מסייע גם לצוות הכולל פסיכיאטר מנוסה אשר מאבחן את המטופל ומכין עבורו תכנית מותאמת לצרכיו. בנוסף אליו נמצאים אחיות, עובדים סוציאליים, מטפלים אלטרנטיביים, מדרכים ומלווים שונים. 

      בריאות הנפש בישראל

      בריאות הנפש בישראל מקבלת משנה חשיבות ומתייחסים אליה בכובד ראש. אחת הסיבות לכך היא כי אזרחים רבים במדינה חווים טראומות עקב מלחמות, פיגועים וחווים משברים קשים בקצב גבוה. כל אלו לצד טראומות אחרות הנוצרות מעת לעת בשגרת החיים. משום כך, יש פגועי נפש רבים המטופלים במוסדות ממשלתיים, רפואיים ואצל פרטיים. "רוח ים" היא אחת מהמסגרות הפרטיות וכדאי לפנות אליה בשל המוניטין הרב שצברה.

      בשנים האחרונות משרד הבריאות והמדינה בכלל עושים לא מעט מאמצים בכדי לסייע לכל אדם אשר סובל מבעיות או הפרעות נפשיות שונות להשתקם בצורה הטובה ביותר ולהשתלב בקהילה. המטרה היא שהם יקבלו את ההכרה הרלוונטית והראויה. בריאות הנפש בישראל חווה שינויים רבים במהלך השנים אשר משפיעים על הזכויות של המטופלים לקבל זכויות שונות. בין השינויים שהתחוללו ניתן למצוא את רפורמת בריאות הנפש וכן את חוק השיקום. חוק השיקום הוא חוק אשר חקקו בשנת 2000 כאשר החוק המדובר היווה מאז אבן דרך מאוד משמעותית בכל הנוגע ליחס שמקבלים אנשים שסובלים מהפרעות נפשיות שונות.

      מה צריך לדעת על רפורמת בריאות הנפש בישראל?

      רפורמת בריאות הנפש בישראל היא למעשה השינוי השני אשר התחולל בכל הנוגע לבריאות הנפש. מדובר על רפורמה שבהתאם אליה קופות החולים הציבוריות יהיו חייבות להעניק שירותים הנוגעים לבריאות הנפש לכל ילד או בוגר. בין השירותים יהיו: טיפולים פסיכיאטריים, טיפולים פסיכולוגיים, אשפוז פסיכיאטרי, טיפול תרופתי נדרש ועוד. יחד עם זאת חשוב מאוד לדעת כי השירותים המוצעים על ידי המדינה יהיו מוגבלים הן בכמות שלהם והן בהתאם לאבחנות ספציפיות. הכרה בנכות נפשית הן על ידי חברת ביטוח, הן על ידי הביטוח הלאומי והן על ידי מס הכנסה מהווה דבר נפרד. למעשה לא מדובר על הזכות לקבל שיקום או טיפול אלא בזכות לקבל תגמול כספי בגין המצב הנפשי שהאדם סובל ממנו.

      מהם הזכויות הרפואיות של נפגעי נפש?

      כאמור, המדינה מעניקה זכויות למטופלים בבריאות הנפש בישראל. הזכויות הללו מעוגנות בחוק והן כוללות מגוון רחב של התייחסויות לרבות: הזכות של כל מטופל לקבל מידע רפואי על מצבי, הזכות שלו לקבל הסברים על כל הזכויות שלו, טיפולים רגשיים במסגרת אשפוז או מחוץ למסגרת אשפוז, מימון אשפוז, קצבת נכות שמקבלים מביטוח לאומי וכן הזכות לפנות לוועדת שיקום בכדי לקבל סל שיקום. לא פעם מוצע סבסוד על חלופות לאשפוז פסיכיאטרי לרבות בית מאזן. בית מאזן מציע חלופה טובה מאוד לאשפוז פסיכיאטרי, לרוב ניתן להגיע אליו באופן פרטי אך כדאי לבדוק האם יש אופציה להוזלה בעלות הטיפול במסגרת בית מאזן. אם אתם מעוניינים בטיפול בבית מאזן איכותי, צרו קשר עם רוח ים.

      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן