צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    בית מאזן בשרון

    בית מאזן בשרון רוח בים

    בית מאזן בשרון נועד למגורים ו/או אשפוז של נפגעי נפש שאינם מסוגלים לגור בביתם או בכל מקום אחר. במקום נעים לשהייה כזה ועם אווירה טובה ניתן לערוך שגרת טיפולים לטובת המטופל. הימצאות בית כזה ליד הים מסייעת מאוד בזכות התחושות המרגיעות שהוא משדר על הנפש. הטיפולים נערכים על ידי צוות רב תחומי בראשות פסיכאטר. צוות "רוח ים – בית מאזן" מחזיק בתים מאזנים וכדאי לפנות אליהם לקבלת שירות.

    בית מאזן בשרון – בעל תשתית מקצועית

    בית מאזן בשרון מקצועי ומתוכנן היטב למשימותיו. הדבר מתחיל בעיצוב הפנימי המרגיע, בחדרים הנעימים לשהייה, בציוד והאבזור המודרני והמתאים, ובמיוחד, בצוות המספק את השירות ואת כל התנאים לשהייה מוצלחת ומועילה. הצוות כולל, כמובן, את הפסיאטר המקבל את התיק לידיו, אחיות, עובדים סוציאליים, מטפלים אלטרנטיביים, מדריכים ומלווים. מי שמנהל את כל התהליך הוא הפסיכיאטר שאף עושה את האבחון הראשוני. כל מטופל יקבל תכנית טיפול המותאמת בלעדית אליו. היא נקבעת בהתאם למצבו, לסיטואציה בה הוא נמצא ולצורך. קיימים מספר דרכי טיפול שאף ניתן לשלבם יחד. מדובר על טיפול פסיכיאטרי מסורתי, פסיכוסוציולוגי, תרופתי ורגשי הוליסטי. כל אחד בעל ניואנסים אחרים אבל כולם נעשים בצורה אינטימית, מכילה ותומכת. בני המשפחה מעורים בכל התהליך ומעודכנים כל העת במצב. במידת הצורך והאפשר, ייעזר הצוות ביכולתם לתמוך בבן המשפחה היקר. הצוות יכול להיעזר גם בנציגי הקהילה המקומית לפתרון בעיות לוגיסטיות המטיבות עם המטופל.

    מטרת הטיפולים בבית מאזן בשרון

    מטרת הטיפולים הוא לשפר את מצב הסובל בהדרגה מתוך כוונה להוציאו מהמשברים העוברים עליו. כך, הוא יפסיק להיות בדיכאון ולא יחווה חרדות וכדומה. בסופו של יום, ירצו להחזירו לחיות בקרב המשפחה והקהילה כדי שיוכל לשקם את חייו שנפגעו. במקרים רבים, נרשמת הצלחה לדרכי טיפול אלו.

    שירות מקצועי

    מצוות "רוח ים – בית מאזן" תוכלו לקבל שירות מקצועי. הם בעלי ניסיון וידע רב שנרכש בלימודים, בהשתלמויות ובהתמחויות לאורך שנים. הניסיון הצטבר בעת טיפולים מורכבים ומוצלחים במטופלים מגוונים שהגיעו משכבות אוכלוסייה רבות. הם ישמחו להעמיד את כל אלו לטובת אנשים נוספים ולהביא לשיפור איכות חייהם.

    בית מאזן בשרון רוח בים

    בית מאזן למניעת אשפוז 

    בית מאזן למניעת אשפוז מסייע רבות לפגועי נפש אשר נזקקים לעזרת מומחים. במקום כזה יכולים להתאשפז מטופלים אשר אינם יכולים לגור בביתם מסיבות שונות. יש בו יש צוות רב תחומי ומיומן המספק שירות 24/7. הפסיכיאטר המופקד על התיק מאבחן את המטופל עם הגיעו ומכין עבורו תכנית טיפולים המותאמת לצרכיו ולמצבו. צוות "רוח ים – בית מאזן" אוחזים בהוסטלים נוחים ומקצועיים וכדאי לקבל אצלם מידע וייעוץ בנושא.

    בית מאזן למניעת אשפוז – לתקופות קצובות

    בית מאזן למניעת אשפוז מנהל עבור כל דייר שגרת חיים הכרחית המכניסה אותו למשמעת. בית מאזן המצוי בקרבה לים מוסיף רבות לכל מאושפז בזכות האווירה שבו. לים יש השפעה מרגיעה על הנפש וכל אחד חש נינוח. הטיפולים מרגיעים יותר ומשיגים מטרתם ביתר קלות. הצוות הפועל בו הינו רב תחומי. בתחום הטיפולי ניתן למצוא את הפסיכיאטר המטפל בנפגע אישית ואף משפיע על התקדמותו. לצידו אחיות, עובדים סוציאליים, מטפלים אלטרנטיביים, מדריכים ומלווים שונים. כל אחד יתרום את חלקו וישפיע לטובה. מטרת הטיפולים היא לעורר אצל המטופל כוחות נפשיים אשר יסייעו לו להתגבר על בעיות נפשיות. כך הוא יוכל להפחית דיכאונות וחרדות, להדחיק הפרעות נפשיות או לבטלן וכדומה. 

    גישות טיפול

    ניתן למצוא מספר גישות טיפול. הראשונה הקונבנציונלית היא הטיפול הפסיכיאטרי, בנוסף, פסיכו סוציאלי, תרופתי ורגשי הוליסטי. כל אחת משפיעה מעט אחרת אבל ניתן לשלב בין כולן או חלקן. כל תכנית מותאמת ספציפית למצבו של המטופל, ניתנת לשינוי בהתאם להתקדמות מצבו של הטיפול או לסטאטוס בו הוא נמצא. כך, שהיד נמצאת תמיד על הדופק. הצוות ייעזר בבני משפחה לתמיכה רגשית ועוד. הרצון הכללי הוא לגרום להחלמת המטופל מתוך מטרה להחזירו לתפקוד חיים נורמאלי.

    שירות מקצועי

    צוות "רוח ים – בית מאזן"מספק שירות מקצועי. ברשותם מערך הוסטלים ובתים מאזנים המותאמים בצורה מושלמת לצרכי המטופלים. מומחיה הינם בעלי השכלה רחבה בנושא ולמדו במוסדות מובילים. הם התמחו והשתלמו בהם במרוצת השנים. הם רכשו ניסיון עשיר ומצטבר לאחר טיפולים מורכבים ומוצלחים בפגועי נפש שהגיעו ממגזרי אוכלוסייה שונים.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן