צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    טיפול בהפרעת אישיות

    טיפול בהפרעת אישיות נדרש כאשר הסובל ממנה אינו יכול לתפקד היטב ביום יום וכאשר הוא פוגע באנשים מהסביבה הקרובה אליו. העניין הוא, שלא תמיד הוא מודע לבעייתו, הוא מגיע לאבחון ובדיקה עקב הפרעות או פגיעות נפש אחרות או בלחץ קרובי משפחה. האבחון נעשה על ידי פסיכיאטר מנוסה. הוא אף קובע תכנית טיפולית מותאמת למצבו. בצוות "רוח ים – בית מאזן" שיקום בקהילה מכירים את כל הנושא הנ"ל ואת כל התחום המכיל והמשיק לו וכדאי לפנות אליהם לייעוץ. 

    טיפול בהפרעת אישיות – מורכב וממושך

    טיפול בהפרעת אישיות נעשה בקליניקה ונועד לפתח אצל הסובל מהן מודעות למצבו. הרצון הוא לעורר בו כוחות פנימיים אשר יסייעו לו לפתור בעיותיו בעצמו על מנת שיוכל לתפקד היטב ולחיות בשלום עם הסביבה הקרובה. אין ספק, כי הפגיעה הנפשית הזאת מפריעה לו ולסובבים אותו ואף פוגעת במערכות היחסים שלו במשפחה, בחברה, בעבודה וכדומה. קיימות הפרעות נפשיות שונות ובין היתר: פסיכוזה, היפוכונדריה, הפרעה טורדנית כפייתית, סכיזופרניה, מאניה דיפרסיה, הפרעות אישיות גבוליות ועוד. כל תופעה ובעיה היא עולם בפני עצמו ומצריכה התייחסות וטיפול האופייני לה  ולמטופל. במקרים בהם היא קשה מאוד והסובל אינו מסוגל לגור בביתו, הוא יועבר לאשפוז ו/או מגורים בהוסטל המותאם לכך. הוסטל הממוקם בקרבה לים מאופיין ברוגע ונינוחות מאחר ולים השפעה טובה על נפש האדם. במקום כזה יגיבו המטופלים טוב יותר. הצוות המטפל כולל גם אחיות, עובדים סוציאליים, מטפלים אלטרנטיביים, מדריכים ומלווים שונים. כל אחד יתרום בדרכו למאמץ המשותף.

    טיפולים מורכבים

    ניתן למצוא גישות שונות לטיפול ובין היתר: פסיכיאטרי, פסיכו סוציולוגי, תרופתי ורגשי הוליסטי. כל אחד מכוון אחרת וניתן לשלב את כולם או חלקם. כל תכנית נתונה לשינויים והמטרה היא לסייע למטופל למצוא כוחות נפש פנימיים שיסייעו לו להתגבר על המשברים.

    חברה מקצועית

    צוות "רוח ים – בית מאזן" שיקום בקהילה כולל גם מומחים שרכשו השכלתם במוסדות לימוד מובילים. הניסיון שברשותם התקבל מטיפולים מורכבים ומוצלחים במטופלים המגיעים מאוכלוסיות שונות ועם בעיות נפשיות מגוונות. הצוות ישמח לתרום את הידע והניסיון לכל מטופל חדש. 

    טיפול בהפרעת אישיות

    טיפול בהפרעת אישיות נרקיסיסטית 

    טיפול בהפרעת אישיות נרקיסיסטית נחשב לטיפול ייחודי, שכן, יש צורך להתמודד עם בעיות הקשורות בתכונות מולדות אצל הסובל. קושי רב נעוץ בעובדה שרוב הסובלים הינם אנשים המצליחים לנהל אורח חיים תקין ואינם מודעים בעצמם לבעיות הנוצרות. תהליך הטיפול מתחיל באבחון הנעשה על ידי פסיכיאטר. הוא ממשיך עם התווית תכנית המותאמת למצבו הנפשי של המטופל ולצרכיו. צוות "רוח ים – בית מאזן" שיקום בקהילה מתמחה בנושאים אלו ובאחרים בתחום.

    טיפול בהפרעת אישיות נרקיסיסטית – בשיטות שונות

    טיפול בהפרעת אישיות נרקיסיסטית נעשית בהתאמה למוטיבציה של כל אחד, במודעות שלו לחומרת הבעיה ועם המון הכלה והקשבה. זאת הדרך הטובה והמתאימה ביותר, שכן, המטופלים רואים בתכונותיהם אלו חלק מהעצמי שלהם וחלק מבלתי נפרד ממהותם. קשה מאוד להצביע על תכונות קיצוניות כאלו ויש צורך לעשות זאת בהדרגה. נרקיסיזם מאופיין בהתנהלות בה האדם רואה עצמו במרכז ואינו ער או מתחשב בצרכי אלו שמסביבו. הוא יכול לנצלם רבות. בנוסף, הוא בעל תחושת ערך עצמי מופרזת, משקיע רבות בפנטזיות תלושות מהמציאות שבחלקן הן כוח, הצלחה וכדומה. הוא מתנהל כאילו הוא נמצא במרכז העולם וכדומה. רבים מהם מקובלים חברתית, כריזמטיים ומוכשרים. 

    צוות רב תחומי

    צוות רב תחומי מטפל בסובלים בבעיות נפשיות כולל בבעיות נרקיסיסטיות. הוא כולל את הפסיכיאטר אשר מטפל אישית ומפקח על הצוות, אחיות, עובדים סוציאליים, מדריכים ומלווים. כל אחד תורם מכישוריו לטובת המטופל. השיטה היא לעורר בקרב המטופל כוחות פנימיים המסייעים לו להכיר במצבו. כך הוא יוכל להפנים ולשנות מהתנהגותו והתנהלותו, להשתחרר מנוקשות מחשבתית, קשיי הסתגלות וכדומה. ברגע שהדבר מסתדר הוא ישדרג רבות איכות חייו וחיי הסובבים אותו. כל זאת, מבלי לגרוע בסיכויי הצלחתו בחיים.

    טיפול בהפרעת אישיות גבולית עם צוות מקצועי

    צוות "רוח ים – בית מאזן" שיקום בקהילה הינו בעלו מוניטין ומומלץ לפנות אליהם לקבלת שירות. המומחים למדו את התחום, השתלמו והתמחו בו במוסדות מוכרים. ניסיונם מגיע מטיפולים מורכבים ומוצלחים בקרב פגועי נפש מגוונים שהגיעו בנסיבות שונות וממגזרי אוכלוסייה שונים. הם ישמחו להעמיד את כישוריהם לטובת כל נזקק  חדש או המגיע לטיפול חוזר.

    טיפול בהפרעת אישיות נרקיסיסטית 

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!

      מידע נוסף בנושא

      טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית 

      טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית, הינו לרוב חלק ממסדרת טיפולים שנועדה לצמצם או לפתור בעיה נפשית זאת. ניתן למצוא לצידו מספר גישות טיפול המשלימות ו/או המובילות את כל התהליך. ההחלטה על מהות הטיפול נעשית על ידי הפסיכיאטר שאף עושה את האבחון הראשוני. לצידו פועל צוות מיומן אשר עובד במשולב. צוות "רוח ים – בית מאזן" שיקום בקהילה מתמחה בתחום בריאות הנפש ובמציאת פתרונות למטופלים וכדאי לפנות אליהם לייעוץ וקבלת מידע.

      טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית – טיפול מרגיע

       טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית אינו פותר בעיות יסודיות אלא מאפשר לסובל תפקוד מוצלח לפרק זמן מסוים. יחד עם זאת, כאשר הבעיה הנפשית הינה מינורית הטיפול מקל מאוד ומסייע לסובל לתפקד. הטיפול היסודי הכללי כולל טיפול פסיכולוגי, פסיכו סוציולוגי ורגשי הוליסטי. כל אחד מאלו מכוון אחרת ומשפיעה בצורה שונה. ניתן לשלב את כולם יחד עם התרופתי או רק חלק מהם. בעקרון, יש צורך להתאים את סוג התרופה לכל אחד. כל תרופה משפיעה מעט אחרת ויש גם צורך לקבוע את המינונים הנדרשים. כל התוכנית נערכת על ידי הפסיכיאטר אשר גם קובע אם יש צורך בתרופות, וכמובן, אלו מהן. כל תוכנית עשויה להשתנות עקב התפתחויות במצב המטופל, כך, עקב הצורה בה הוא מגיב לטיפול ולתרופות, השתפרות במצבו או נסיגה וכיוצא בזה. ידם של המטפלים המיומנים נמצאת כל העת על הדופק. 

      מטרה מוצהרת

      המטרה המוכוונת של הטיפולים היא לעורר אצל המטופל כוחות נפש  פנימיים אשר יסייעו לו להתגבר על המשבר בו הוא מצוי. כך לבטל חרדות, לעמעם הפרעות נפשיות או לשלוט בהן ובתגובותיו וכן הלאה. הפרעות נפשיות דוגמת מאניה דיפרסיה, היפוכונדריה, פסיכוזה, סכיזופרניה ועוד מובילות לתסמינים קשים ומורכבים המשפיעים לרעה ומפריעים לתפקוד שוטף.

      מומלץ לקבל טיפול מקצועי מצוות "רוח ים – בית מאזן" שיקום בקהילה. למומחים יש ידע רב שנרכש מלימודים, השתלמויות והתמחויות במוסדות מובילים. הניסיון שלהם הצטבר מטיפולים מורכבים ומוצלחים במטופלים המגיעים ממגזרי אוכלוסייה שונים. כולם נעזרו במומחי החברה אשר רוצים לסייע גם לנזקקים אחרים לשדרג את איכות חייהם.

      איך מטפלים בהפרעת אישיות

      הפרעת אישיות מאופיינת בדפוסים שונים. הם יכולים להיות שינויים נפשים כמו שינוי במצבי הרוח – מעצב לשמחה, מרוגע לכעס וגם ירידה בערך העצמי או בדימוי העצמי. הסובלים מהפרעת אישיות גם יזהו אצלם אי רצון ליצור קשרים יציבים עם הסביבה, פחד מקרבה, חשש מאהבה עזה, פחד מנטישה, ועוד. בנוסף, יתחילו אצלם גם שינויים התנהגותיים כמו, אכילה מופרזת, שימוש בסמים ואלכוהול, נהיגה מהירה ופרועה בכביש, קיום יחסי מין לא מוגנים, פזרנות כלכלית וניסיונות להתאבד.  כל אדם, בין הוא גבר או אישה, יכולים לסבול מההפרעה. היא יכולה להתפרץ בגיל מאוד צעיר ולהופיע גם בגיל בוגר יותר. הסובלים ממנה מרגישים בתחושת מאבק פנימי, בניסיון כל הזמן להבין מי אני? מה השתנה? איך אני יכול לשלוט במה שאני מרגיש, עושה או מתנהג לעצמי ולסובבים אותי? התחושות האלה יכולות להפחיד אותם ולעודד אצלם גם התקפי חרדה ודיכאונות לא פשוטים. טיפול בהפרעת אישיות יכול מאוד לסייע לאנשים שסובלים מהתסמינים הללו, לאזן אותם ולגרום להם לנקות את כל המחשבות הקשות שהם חושבים על עצמם. רוח ים בית מאזן הוא המקום המתאים ביותר לטיפול בהפרעה. הצוות המטפל והמקצועי מלווה את המטופלים מרגע האבחון ועד למצב שהם מצליחים להחלים.

      מתי כדאי לגשת לטיפול בהפרעת אישיות?

      בין אם מדובר בנשים, גברים או ילדים, בכל המקרים צריך שמישהו אחד יאמין שמשהו מתחולל בתוך נפשם. אם ההורים לא יצליחו לזהות את התסמינים אצל הילד, הוא ימשיך לפתח אותם ולגרום לתסמינים נוספים להתפרץ. מלבד זאת, כשמדובר באנשים בוגרים, גם הם לעיתים לא מתייחסים לשינויים ההתנהגותיים שלהם, וממשיכים בשגרה. כאילו כלום לא קרה. כדאי לגשת לטיפול בהפרעת אישיות כאשר מרגישים בשינוי בהתנהגות ובחשיבה היום ולפני כמה שנים. מומלץ לעבור אבחון, לשלול או לאשש את ההפרעה, ולגשת לטיפול.

      איך מזהים הפרעת אישיות חברתית?

      אחת מבין בעיות האבחון הגדולות, היא הפרעת אישיות חברתית. פתאום משלב שבו הצלחתם לדבר מול אנשים, להסביר את עצמכם מבחינה מילולית בדרך שמבינים אתכם, יוצא מצב שאתם לא מצליחים. אתם מרגישים סוג של רגרסיה בהתנהגות שלכם, ולא מבינים למה זה קורה. טיפול בהפרעת אישיות יכול לעזור לכם להבין קצת יותר, ויכול לתת אור על המצב החדש שאתם מתמודדים איתו.

      לסיכום, רוח ים בית מאזן מובילים המון שנים בטיפולים באנשים שזקוקים לאבחון הפרעת אישיות, ונותנים ייעוץ מקיף ומכיל כדי שהם יכלו לצאת מהמשבר הנפשי המורכב.

      הפרעת אישיות נרקסיסטית

      יוצא לכם לפגוש אנשים יהירים שאוהבים את עצמם מאוד, מושכים אליהם את מלוא תשומת הלב, הם כריזמטיים, חברותיים, מצחיקים ובעיקר אהובים. אלו יכולים להיות עמיתים מהעבודה, בן או בת זוג, בני משפחה, כמו: אמא, אבא, אח או אחות שאוהבים לדבר אך ורק על עצמם, מבלי לשאול אתכם שאלות מתעניינות. איך יודעים אם מדובר בהפרעת אישיות נרקיסיסטית או בביטחון עצמי גבוה? יש כמה דברים חשובים שצריך לשים לב אליהם: אנשים שאוהבים את עצמם, מפגינים את זה. קשה מאוד לפספס את זה. לעומתם, אנשים שיש להם ביטחון עצמי גבוה, לרוב ישמרו על שקט, כי הם מעריכים את עצמם ולא צריכים להפגין את זה. זה ההבדל המהותי בין אדם שאוהב ומעריך את עצמו לבין אדם שרואה רק את עצמו. אם זיהיתם חלק מהתכונות אצלכם או אצל אחד מהקרובים לכם, ההמלצה היא ללכת לטיפול בהפרעת אישיות נרקיסיסטית, לאבחן ולבדוק האם התסמינים שאתם חוששים לגביהם, הם ככל הנראה הפרעה שצריך לטפל בה. רוח ים בית מאזן נותנים מענה טיפולי לאנשים שסובלים מהפרעה נרקיסיסטית בתוך קהילה תומכת, משפחתית, אינטימית ופרטית במיוחד.

      אבחון לפני תחילת טיפול בהפרעת אישיות נרקיסיסטית

      אבחון וטיפול ראשוני הם שני הדברים החשובים ביותר כדי שיהיה ניתן לזהות הפרעת אישיות נרקיסיסטית. האבחון מתבצע לפי התנהגויות, אישיות, תגובות ושיח אחד על אחת. הרופא המטפל יוכל לזהות האם יש תחושת ערך עצמי מופרזת או התנהגות גרנדיוזית, קולנית ולא כל כך מתחשבת בסביבה. התשאול יבדוק האם ההתנהגויות הללו מתרחשות רק במסגרת הטיפול או שגם, במקום העבודה, לצד חברים, מול בני המשפחה ובהתנהלות היומיומית. במידה וכן, והרופא מבחין שיש דפוס, הוא מציע להתחיל טיפול בהפרעת אישיות נרקיסיסטית על מנת לצמצם או להפחית את הצורך להתנהג בגדול, ולחזק את הערך העצמי.

      לחיות לצד ההפרעה

      אנשים הלוקים בהפרעה הנרקיסיסטית לא מצליחים לסבול את השהות שלהם עם עצמם. הם מרגישים טוב רק כשהם בסביבת אנשים ולכן לרוב הם לא ימצאו במקומות לבד. במידה והם לא יתחילו טיפול בהפרעת אישיות נרקיסיסטית, הם יוכלו לפתח הפרעות נוספות והם: דיכאון וחרדה. ולכן כדי שיהיה אפשר לעצור את המעגל, מומלץ להתחיל טיפול עוד היום.

      לסיכום, רוח ים בית מאזן מעניקים טיפולים עבור הסובלים מהפרעה נרקיסיסטית כבר המון שנים, הם מצמידים למטופלים רופא פסיכיאטר, שמתאים להם טיפול ומסייע להם להגיע לאיזון נפשי.

      טיפול בהפרעת אישיות גבולית

      הפרעה אישיות גבולית מאופיינת בהמון תסמינים, חלקם מתבטאים בחוסר יציבות נפשית, תגובה קיצונית כמו, כעס, זעם ובכי וגם מצוקה. ההפרעה יכולה להשפיע על אורח החיים, גם בניהול מערכות יחסים חבריות, זוגיות ומשפחתיות, ויש לה השפעה גם על היכולת לנהל קריירה יציבה וממוקדת. אם אתם מרגישים עלייה וירידה חדה בתחושות, ברגשות ובדרכי ההתנהגות שלכם, וגם שהביטחון העצמי שלכם לא גבוה, יש לכם רצון להיות לבד ולהתנתק מכל העולם יכול להיות שאתם סובלים מהפרעת אישיות גבולית. מדובר בדפוסים שהאדם מסגל לעצמו בעקבות מצוקה נפשית שחווה לאורך חייו, וכדי שיהיה אפשר לעצור את מעגל ההתפתחות שלה, מומלץ לפנות לטיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית ולהתחיל בתהליך ריפוי פנימי וחשוב להמשך אורח חיים בריא וטוב. רוח ים בית מאזן נותנים מענה טיפולי לנשים, גברים וילדים שחווים הפרעת אישיות גבולית, ועוזרים להם להתמודד עם המשברים הנפשיים שמשפיעים על הדפוסים המורכבים שפיתחו.

      התסמינים שמובילים לטיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית

      הסימנים הבאים יחדדו עבורכם את היכולת לזהות הפרעת אישיות גבולית בתוככם ובכל אדם אחר שתפגשו. אם אתם מרגישים פחד מדחייה ונמנעים מכל פעולה שעשויה להוביל לכך, אם יש לכם חשש מנטישה בכל מערכת יחסים, זוגית, חברית או במקום העבודה, אם אתם מזהים אצלכם סימנים של זעם, רגישות קיצונית ורצון לבקר כל דבר, גם את עצמכם ובכל סיטואציה, אלו הם תסמינים שיכולים לסמן שיש לכם הפרעת אישיות גבולית. מומלץ לפנות לאבחון מקיף, ולבדוק אפשרות על טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית.

       

      איך ההפרעה מתפרצת?

      הפרעה גבולית יכולה להתפרץ מהמון סיבות, אין סיבה אחת שבגינה אפשר לאבחן במדויק את ההתפרצות שלה. יכול להיות שההפרעה עברה בתורשה מקרוב משפחה או בעקבות טראומה חוזרת, בכל מקרה, חשוב לבצע אבחון ולהגיע לטיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית.

      לסיכום, רוח ים בית מאזן וותיקים ובעלי ניסיון רב בעבודה עם מטופלים שסובלים מהפרעת אישיות גבולית. יחד עם הצוות המקצועי שלהם, יהיה ניתן לאבחן את התופעה ולהתאים לכם טיפול אישי וממוקד.

      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן