צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    טיפול בחרדות קשות

    אתם חוששים לצאת מהבית בשעות מאוחרות, דואגים שמישהו יעקוב אחריהם ויתקוף אתכם? מדובר באחד מבין עשרות תסמינים של הפרעת החרדה שקיימים אצל המון אנשים. אלו תחושות טבעיות שרבים מרגישים אותן והן מלוות אותם לאורך חייהם, בין אם בחזרה מהעבודה בשעות הערב או ביציאה לבילוי עם חברים. החרדות הללו יכולות למנוע מהם לבצע פעילויות שתכננו ואף לדחות אותם לפעמים שהם ירגישו יותר בנוח. איך תדעו אם אתם צריכים להתחיל טיפול בחרדות קשות? כאשר אתם חווים חרדה ולא מצליחים לתפקד בכלל, אם בעבודה, בחיי היומיום, לקיים מערכות יחסים בריאות, לנהל את עצמכם, את המצב הכלכלי שלכם או את הבריאות. אם החרדה מנהלת אתכם ולא אתם אותה, כדאי לפנות לטיפול בהקדם. רוח ים בית מאזן הוקמו במיוחד עבור מצבי חרדה מהסוג הזה, ומלווים גברים ונשים שסובלים מהתקפים או ממצבי חרדה שונים שמנהלים אותם. הם מצמידים להם אנשי מקצוע וביחד הם מתאימים עבורם תכנית טיפולים אישית, שתסייע להם להתגבר ולהמשיך הלאה.

    התסמינים שמצריכים טיפול בחרדות קשות

    אדם שחווה הפרעת חרדה, קלה או קשה, ירגיש מגוון רחב של תסמינים, הם יכולים להיות: מועקה, לחץ רב בכל אברי הגוף, דפיקות לב מואצות, דפוק מהיר, גלי חום, יובש בפה, סחרחורות, כאבים בגוף, תחושת נימולים ועוד. אלו הם תופעות פיזיות שהגוף מרגיש בזמן החרדה. בנוסף, קיימים גם תסימנים התנהגותיים, והם: בהלה גדולה, דאגת יתר, פסימיות, ערך עצמי נמוך, מחשבות טורדניות שליליות, פחדים, הימנעות ממפגשים ועוד. אם זיהיתם מספר תסמינים אצלכם, מומלץ להגיע לטיפול בחרדות קשות, ולמנוע את התקף החרדה הבא.

    כמה זמן אורך טיפול בחרדות קשות?

    טיפול בחרדות קשות הוא אישי ומותאם לכל אדם ואדם בהתאם לתסמינים ולהפרעות שהוא מתמודד איתם. מדובר בטיפול שיכול להימשך מספר מפגשים, הם יכולים להיות קצרי מועד או ארוכי מועד. מאוד תלוי כמה האדם שסובל מחרדה מוכן לעבור תהליך ומאמין שאחרי הטיפול הוא יצליח להשתקם ולהתנקות מהתסמינים השונים.

    לסיכום, רוח ים בית מאזן מלווים כבר המון שנים מטופלים שחווים חרדה קשה ומסייעים להם להתמודד עם המשבר באופן חיובי. יחד עם הניסיון והידע שהם צברו עם השנים, הם מתאימים עבורם תכנית טיפולים מותאמת, שתעזור להם להגיע לאיזון.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!

      מידע נוסף בנושא

      ישנם גם טיפולים אלטרנטיביים

      מספר שינויים באורח החיים יכולים לסייע לטיפול בחרדות קשות, פעילות גופנית סדירה, תזונה בריאה, שינה מספקת והימנעות מאלכוהול וקפאין. אלה הוכחו כמפחיתי תסמיני החרדה על ידי שחרור אנדורפינים והפחתת הורמוני הלחץ. וישנם מספר טיפולים אלטרנטיביים שעשויים לסייע בהפחתת תסמיני החרדה, כגון דיקור סיני, טיפול בעיסוי ותרופות צמחיות. דיקור סיני הוכח כמפחית חרדה על ידי גירוי שחרור אנדורפינים, בעוד שטיפול בעיסוי יכול לעזור להפחית את מתח השרירים ולקדם הרפיה. גם תרופות צמחיות כגון קאווה ושורש ולריאן, הוכחו כבעלי השפעות מתונות נגד חרדה, אך יש להשתמש בהן בזהירות מכיוון שהן יכולות לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות. אם אתה מרגיש צורך להתייעץ בנושאים אלו, פנה אלינו בטלפון או באתר ונשמח להנגיש לך את הידע המקצועי שלנו ולהתאים את הטיפול לפי הפנייה ולפי הצורך.

      האופציות השונות לטיפול בחרדות קשות

      ישנו טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT), בו המטופלים לומדים להכיר ולאתגר את דפוסי החשיבה השליליים התורמים לחרדתם. ובטיפול בחשיפה הכולל חשיפה הדרגתית של המטופלים למצבים או לאובייקטים המעוררים את החרדה שלהם, עוזרים להם לבנות חוסן לאורך זמן. וישנם טיפולים המבוססים על מיינדפולנס המלמדים את המטופלים להתבונן במחשבותיהם וברגשותיהם ללא שיפוט, וזה יכול לסייע בהפחתת החרדה. ישנו גם טיפול תרופתי בחומרים כגון בנזודיאזפינים, SSRI וחוסמי בטא. בנזודיאזפינים פועלים במהירות כדי להפחית את תסמיני החרדה, אך הם יכולים ליצור הרגלים ועשויים לגרום לנמנום או סחרחורת. SSRIs הן תרופות נוגדות דיכאון היעילות בטיפול בהפרעות חרדה, אך לוקח להן מספר שבועות להשפיע ביעילות. וחוסמי בטא משמשים לעתים קרובות לטיפול בסימפטומים הגופניים של חרדה, כגון דופק מהיר ורעד.

      יש סיבה לחרדה מהחרדות

      בבית המאזן "רוח ים" מציעים לאלו שחוו משבר נפשי או דיכאון, מודל טיפולי ייחודי כחלופה לאשפוז. אווירה ביתית המחוברת לקהילה, סביבה רגועה ושלווה, טיפול אינטימי, וצוות רחב ומקצועי מאפשרים יחס אישי ובניית תכנית טיפולית על פי צרכיו האישיים של המטופל. חרדה היא תגובה נורמלית ובריאה לגורמי לחץ בחיינו, אך כאשר היא הופכת מוגזמת ומפריעה ליכולת התפקוד שלנו, ניתן לסווג אותה כהפרעה. נדרש מענה מקצועי לטיפול בחרדות קשות שיכולות להיות מתישות ולשבש את מהלך החיים.

      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן