צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    אבני הלגו שתומכים בנפש

    כשהקמנו את הבית המאזן, "רוח ים", ראינו לנגד עינינו את השיקום בבריאות הנפש, שעוזר למתמודדים עם מחלת נפש, טראומה ודיכאון לרפא את חייהם ואת נפשם, להחלים, ולבנות מחדש את חייהם תוך דיאלוג עם הקהילה ובכך להחזיר לעצמם תחושת מסוגלות ועצמאות. תהליך השיקום בבריאות הנפש כרוך במגוון התערבויות המתמקדות בשיפור התפקוד, הכישורים החברתיים ואיכות החיים של אנשים. עזרה בפיתוח מנגנוני התמודדות ואסטרטגיות לניהול הסימפטומים שמהם הם סובלים. וכן פיתוח תחושת העצמה ומסוגלות עצמית. כאשר אנשים נאבקים עם מחלת נפש, הם יכולים לעתים קרובות להרגיש חסרי אונים וחסרי שליטה. תוכניות שיקום עוזרות לאנשים לקחת אחריות על חייהם ולנקוט צעדים להשגת מטרותיהם. זה יכול לכלול דברים כמו מציאת עבודה משמעותית, פיתוח תחביבים או תחומי עניין חדשים, או שיפור מערכות היחסים שלהם עם אחרים.

    יחסים חברתיים כצעד חיוני לשיקום בבריאות הנפש

    אנשים רבים הלוקים בנפשם חווים בידוד חברתי ונאבקים לבנות קשרים משמעותיים עם אחרים. בתוכניות השיקום נוצרות הזדמנויות לפיתוח מיומנויות חברתיות, ולבניית קשרים תומכים שיגרמו למטופלים להרגיש מחוברים יותר לאחרים ולפיתוח תחושת שייכות. תחושות אלה ישרתו אותם בחזרה לשגרת חיים ממנה יצאו בזמן הטיפול ואולי אף קודם לכן בשל הסימפטומים שהרחיקו אותם. והשיקום עשוי גם להפחית את הסטיגמה הקשורה למחלות נפש, את האפליה, והבידוד חברתי, שלעיתים הוא מנת חלקם של מתמודדי הנפש. זאת בשאיפה ללמד את הציבור לגבי מחלות נפש, לקדם הבנה וקבלה בתוך הקהילה למתמודדים ולעודד אנשים סובלים לפנות לטיפול ותמיכה בשל הפרכת הסטיגמות.

    השיקום שאחרי הטיפול

    השיקום בבריאות הנפש הוא מרכיב קריטי בטיפול הנפשי. הוא מספק לאנשים את הכלים, הכישורים והתמיכה שהם צריכים כדי להתאושש, לבנות מחדש את חייהם ולהשיג את מטרותיהם. על ידי קידום העצמה, חיבור חברתי והפחתת הסטיגמה הן אצל המטופל מול עצמו והן אצל החברה מולו, תכניות שיקום עוזרות לאנשים לחיות חיים משמעותיים ומספקים, ללא מגבלות של מחלות נפש. במידה ואתם זקוקים לייעוץ בנושא התמודדות נפש ושיקום, אנא פנו אלינו בטלפון או באתר ואנשי המקצוע שלנו ישמחו לחלוק אתכם מניסיונם הרב לטובת מתמודדי הנפש ולקידום הנושא באופן כללי..

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן