צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    אחרי הטיפול נדרש שיקום

    כל מטופל שמגיע לבית המאזן "רוח ים" מאובחן על ידי פסיכיאטר המתמחה בתחום הנפש ועל פי האבחון מכינים תוכנית טיפולית אשר מתמשכת ככל הנדרש. עם הפסיכיאטר נמצאים גם מטפלים נוספים במגוון התמחויות, מהם עובדים סוציאליים, אחיות, ומטפלים אלטרנטיביים, וגם מדריכים ומומחים אחרים שתומכים בתהליך ומחויבים לטובתו. שיקום נפשי פרטי הוא תכנית טיפול המספקת טיפול מיוחד לאנשים המתמודדים עם הפרעות נפשיות, ונעשה במסגרת פרטית. מרכזי שיקום פרטיים מציעים מגוון שירותים, לרבות טיפולים באשפוז וטיפולי חוץ, טיפול פרטני וקבוצתי, ניהול תרופות וטיפולים הוליסטיים. מטרת שיקום נפשי פרטי היא לספק סביבה בטוחה ותומכת לעבודה על בעיות בריאות הנפש, במסגרת קשובה ומכילה ופיתוח הכישורים הנדרשים כדי לחיות חיים בריאים ומספקים. המסגרת הפרטית מאפשרת טיפול מותאם יותר.

    הסיבות שבגללן כדאי לשקול שיקום נפשי פרטי

    טיפול באשפוז במרכז פרטי לשיקום נפשי כרוך בשהייה בקליניקה לתקופה ממושכת והשגחה לאורך כל היממה מצוות של אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש. טיפול מסוג זה מתאים לאנשים הזקוקים לטיפול ותמיכה אינטנסיביים בשל מצבם הבריאותי הנפשי. לעומת טיפול חוץ, שכרוך בהשתתפות במפגשים טיפוליים ובטיפולים אחרים במהלך היום וחזרה הביתה אחרי כן. זוהי אופציה טובה עבור אנשים שאינם זקוקים לטיפול מסביב לשעון, אך זקוקים לתמיכה וליווי קבועים כדי לנהל את מצבם הנפשי. מרכזי שיקום נפשי פרטיים מציעים גם טיפולים הוליסטיים כגון מדיטציה, יוגה, טיפול באומנות וייעוץ תזונה. המשלימים טיפולים מסורתיים כגון תרופות וטיפול, ומספקים תמיכה נוספת והשגת מטרות בריאות הנפש ארוכות טווח.

    היתרונות שבשיקום פרטי

    אחד היתרונות המרכזיים בשיקום נפשי פרטי הוא הטיפול והיחס האישיים שמקבלים המטופלים. היחס הקטן בין מטופל לצוות מאפשר תוכניות טיפול מותאמות יותר, ולמטופלים יש גישה למגוון של אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש, כולל פסיכיאטרים, מטפלים ואחיות. זוהי אפשרות טיפול יעילה עבור אנשים הנאבקים עם מגוון הפרעות נפשיות, כולל דיכאון, חרדה, הפרעה דו קוטבית והפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD). ובכל מקרה כדי לשקול את היתרונות והחסרונות לפי התמונה הרחבה ורק אז לקבל החלטה. במידה ואתה מחפש בעל מקצוע בתחום הנפש להתייעצות לגביך או לגבי אדם קרוב, אנא צור קשר ונשמח להקשיב ולסייע ככל שניתן.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן