צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    איזה חלופות מוצעות כיום לאשפוז פסיכיאטרי?

    מצוקות וקשיים נפשיים אינם דבר קל להתמודדות. לא מעט אנשים סובלים מבעיות נפשיות או קשיים נפשיים שונים שמובילים אותם לגשת לפסיכיאטר. לעיתים הפסיכיאטר יורה להם על טיפול תרופתי וכן טיפול פסיכולוגי תואם למצבם ולעיתים הוא יפנה אותם לאשפוז פסיכיאטרי. אשפוז מעין זה הוא למעשה במחלקות פסיכיאטריות ייעודיות בבתי החולים או בבתי חולים פסיכיאטריים. המטרה של האשפוז היא להעניק לכל אדם את הטיפול הטוב והמתאים ביותר למצבו על מנת שהוא יצליח להתאושש ולשוב לחיות את חייו בצורה טובה יותר ובריאה יותר. לעיתים קרובות העומס במחלקות הפסיכיאטריות ובבתי החולים הפסיכיאטריים, יאפשרו לכם לבחור חלופות אשפוז פסיכיאטריות כגון: בית מאזן.

    חלופות אשפוז פסיכיאטריות- במה מדובר?

    חשוב לדעת כי לא פעם על אף האדם זקוק לאשפוז פסיכיאטרי, הוא לא יופנה לאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי או במחלקה פסיכיאטרית וזאת בשל העומס הרב שיש במקומות הללו. העומס המדובר יכול לגרום לכך שהמטופל לא יקבל את הטיפול המיטבי שהוא זקוק לו וימצא את עצמו אפילו במצב גרוע יותר. מעבר לכך, לא מעט אנשים אינם מעוניינים באשפוז פסיכיאטרי על אף שהם זקוקים לו. הם חוששים מהאשפוז המדובר, הם לא מעוניינים להתרחק מהמשפחה שלהם והם בעיקר פחות מעוניינים להתאשפז. גם במקרים הללו יוצעו להם חלופות אשפוז פסיכיאטריות כאשר אחת החלופות הטובות ביותר היא ללא ספק בית מאזן. בית מאזן יכול להעניק לכל אדם הזקוק לאשפוז פסיכיאטרי את האפשרות לקבל את הטיפול שהוא זקוק לו בצורה הטובה ביותר מבלי להתאשפז.

    מהו בית מאזן?

    בית מאזן הוא מרכז טיפולי פסיכיאטרי ללא אשפוז אשר מציע למטופלים שמגיעים אליו טיפול איכותי אשר תואם למצבם על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ובד בבד, הוא מציע גם פעילויות העשרה וחברה שיכולות להעניק לכל המטופלים זמן איכות נעים וחוויתי. בבית מאזן ניתן למצוא מגוון רחב של אנשי צוות הרלוונטיים עבור טיפולים נפשים שונים התואמים למצבו של האדם והמטרה היא לשקם את מצב האדם ולאפשר לו לשוב לחיות חיים טובים ובריאים.

    אם אתם מחפשים חלופות אשפוז פסיכיאטריות והופניתם לבית מאזן, כדאי שתכירו את רוח ים, בית מאזן איכותי ויוקרתי.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן