צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    איזו חלופה לאשפוז פסיכיאטרי ניתן למצוא כיום?

    לא מעט אנשים אשר סובלים מבעיות נפשיות שונות ופונים לאבחון פסיכיאטרי, מופנים לאשפוז פסיכיאטרי. יחד עם זאת, על אף מצבם הרעוע מבחינה נפשית, רבים מהם אינם פונים לאשפוז וזאת מפני שהם חוששים מהליך אשפוזי וחלק מהם פונים לאשפוז המדובר אך בשל העומס הרב במחלקות הם מוצאים את עצמם נותרים ללא מענה ראוי באמת. על כן, חשוב מאוד לדעת כי כיום ניתן למצוא חלופות שונות לאשפוז פסיכיאטרי כאשר החלופה הפופולארית והטובה ביותר שלא מעט אנשים בוחרים בה היא חלופה אשר קרויה: בית מאזן.

    מהו בית מאזן?

    ניתן לומר כי בית מאזן היא חלופת אשפוז פסיכיאטרי די חדשה. החלופה המדוברת היא מעט שונה מחלופות שונות ורוב הבתים המאזנים פועלים במטרה לחזק את הכוחות של האדם עם דברים שהוא אוהב. כלומר, במסגרת הטיפול שמוצע לו מתגלה במה האדם טוב ומה הוא אוהב לעשות ומשלבים זאת בטיפול שלו. אדם שאוהב גינון לדוגמא יקבל טיפול הכולל מגוון רחב של פעולות גינון שמשולבים בו, אדם שאוהב אומנות יקבל מגוון טיפולים אישיים וקבוצתיים באומנות ועוד. המטרה העיקרית של בתים מאזנים היא למנוע את ריבוי האשפוזים ולסייע לכל אדם המתמודד עם מצוקה נפשית מסוג כזה או אחר להבין כי הוא שווה, מוכשר וראוי וכן לטעת בו תחושה של אהבה ושייכות, דבר שללא ספק יכול גם להקל על מצבו וגם לתרום בצורה ניכרת להליך הריפוי שלו. העיצוב והמראה של הבתים המאזנים שונה באופן מהותי מהמראה של בתי חולים והתחושה והאווירה בבתים אלו היא תחושה ביתית, חמימה ונעימה. הדיירים בבתים המאזנים נוטלים חלק פעיל בהכנת הארוחות בבית, בפעולות הניקיון, בקבלת החלטות שונות הנוגעות לאופי הבית ופעילות הבית ועוד. הם מרגישים בבתי המאזנים דיירים לכל דבר.

    כיצד תבחרו בית מאזן?

    אין ספק כי בית מאזן ידוע כיום כחלופה ראויה ביותר למגוון רחב של מצוקות ומצבים נפשיים שונים ועל כן, אם אתם מעוניינים לבחור בחלופה זאת ואף הופניתם על ידי הפסיכיאטר שלכם בגין מצבכם לחלופה זאת, כדאי מאוד שתחפשו בית מאזן איכותי ויוקרתי שיענה על הצרכים שלכם בכל רובד אפשרי.

    אם אתם מחפשים אלטרנטיבה יעילה ואיכותית, צרו קשר עם רוח ים.

     

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן