צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    איך בוחרים בית מאזן?

    לא מעט אנשים אשר סובלים ממשברים או מצוקות נפשיות יופנו על ידי פסיכיאטר לאשפוז פסיכיאטרי שיוכל לסייע להם. האשפוז יכול להיות באחד מבתי החולים במחלקות הפסיכיאטריות או שהוא יכול להיות באחד המרכזים הרלוונטיים לאשפוז וסיוע מעין אלה. יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין כי ישנה אלטרנטיבה לאשפוז מעין זה. אלטרנטיבה זאת קרויה בית מאזן והיא רלוונטית מאוד לכל אדם אשר מצוי במשבר נפשי משמעותי ביותר לקבל מענה איכותי, טוב וכמובן כוללני בתוך הקהילה. אם אתם מחפשים בית מאזן יוקרתי, חשוב מאוד שתקראו את הדברים הבאים.

    מהו בית מאזן?

    בית מאזן מהווה חלופה פסיכיאטרית אשפוזית לאנשים אשר נקלעו למשברים פסיכיאטרים שונים. מדובר על מודל שנוצר מתוך הבנה יש ישנם לא מעט מצבים שבהם אשפוז פסיכיאטרי יכול להיות חוויה כלל לא נעימה למאושפז ולא פעם היא עלולה להיות גם חוויה טראומתית ביותר עבור אנשים אשר מתמודדים עם משברים נפשיים. מעבר לכך חשוב לדעת כי מדובר על אופציה אשר מסייעת בהתמודדות עם העומס בבתי החולים הפסיכיאטריים. חשוב לדעת כי כאשר בתי חולים פסיכיאטריים עמוסים ומלאים, הרי שהטיפול שיוצע בהם לא יהיה מספיק איכותי בשל אי יכולת להגיע לכל מטופל בצורה הטובה ביותר כתוצאה מהעומס. המודל של בית מאזן למעשה בא לתת מענה טיפולי רחב היקף אשר כולל גם צוות מקצועי למטופלים וגם פעילויות של העשרה ופנאי. הבתים הללו רלוונטיים עבור אנשים מעל גיל 18 אשר מתמודדים הן עם משבר פסיכיאטרי ראשון והן עם משבר פסיכיאטרי שני וזאת במידה והם מצויים בסכנה מיידית.

    כיצד תבחרו בית מאזן יוקרתי?

    אם אתם מופנים לבית מאזן, חשוב מאוד שתבחרו בית מאזן יוקרתי אשר מצד אחד יעניק לכם את האשפרות לקבל את המענה הטיפולי הרחב ביותר ומצד שני יאפשר לכם להנות מתנאים טובים בו, משהייה נעימה במקום, ממגוון פעילויות שונות ועוד. בכדי לקבל מימון לבית מאזן, יש לקבל הפניה מפסיכיאטר אשר מפנה לטיפול מעין זה. לאחר מכן כדאי לקרוא אודות בתים מעין אלה ובסופו של דבר לבחור את הבית המאזן המדויק ביותר עבורכם, עבור בן משפחה שמתמודד עם משבר פסיכיאטרי ועוד.

    אם אתם מחפשים בית מאזן יוקרתי ואיכותי כדאי מאוד שתכירו את רוח ים.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן