צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    אירועים טראומטיים והטיפול בהם

    אירועים טראומטיים אינם עניין נדיר במיוחד בעולם כולו, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר באוכלוסיות אזרחי מדינה כמו מדינת ישראל. אמנם קיים שדה עצום של פגיעות טראומטיות שונות, החל מפגיעות מין ועד לפגיעות קולוסאליות בהיקף נרחב כמו פיגועים ודומיהם, כל אלו עשויים להתרחש בכל מחרב אישי או ציבורי בכל ארץ ובכל מקום בעולם, אולם אין ספק שנתוני השטח של מדינת ישראל מביאים איתם עולם שלם של מודעות לטראומה ופוסט טראומה, תסמונות דחק פוסט טראומטיות וכל מה שקשור בכך. יחד עם זאת, גם עולם הטיפולים בתחום בישראל הוא מן המפותחים ביותר, כאשר טיפול ממוקד טראומה משמש הכלי הראשון והעיקרי. בין השאר, קבוצת רוח ים, המפעילה שורה של מרכזי טיפול נפשיים בארץ קנתה לעצמה בצדק אמון מלא ממערכות הביטחון וגופים ארציים שונים בטיפול ממוקד טראומה.

    מהו טיפול ממוקד טראומה

    אם בעבר שיטות הטיפול במצבי טראומה ופוסט טראומה התבססו יותר על הגישה התרופתית, בעשור האחרון הגישה השתה מהפך משמעותי והחלה להתבסס על פרוטוקולים טיפוליים בשיטות שונות, תחת הכותרת טיפול מבוסס טראומה. מדובר במודלים שנבנו במיוחד עבור נפגעי הלם וטראומות שונות ומורכבות, תחלואה כפולה וצרכים פסיכיאטרים נוספים מתחומים אלו. בגישות פסיכודינאמיות, קוגנטיביות התנהגותיות וגם שיטות חדשניות ומקוריות יותר, כולן בהתאם למחקרים מעמיקים, אמפיריים ומוכחים. טיפול ממוקד טראומה נמצא בשימוש נרחב במוקדי הפעילות של קבוצת רוח ים, מול נפגעי חרדות וטראומות, נפגעי הלם ופגועי קרב, ועוד מטופלים רבים לאורך שנות קיומם של בתי הטיפול. מדובר ברפואה נפשית ציבורית, בשיתוף פעולה עם גורמים ממשלתיים ורשמיים מגוונים מתחומי הטראומה.

    למה דווקא אצלנו

    רוח ים מפעילה 5 בתים מאזנים ברחבי הארץ, מתוכם שלושה מיועדים לנפגעי טראומה. מדובר בסגנון פעילות ייחודי שלא ניתן למצוא עוד כמוהו בארץ, המבסס את השהות בבית המאזן לחוויה מקלה ומלאת רוגע, בהקפדה על רמה מלונאית מתוך כבוד עמוק לכל מטופל, ומלשבת בתוכה אווירת בית חמה ועוטפת, עם צוות מטפלים בשיטות המתקדמות והמקצועיות ביותר בעולם. הבתים המאזנים משמשים מעבר בטוח ומוגן מעולם הטראומה לעולם הנורמטיבי, ללא סיכונים ובדרך הטובה ביותר.

    זקוקים לנו? גאן בשבילכם בכל דרך שתבחרו.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן