צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    אנחנו כאן כדי להגיד לכם שאתם ממש לא לבד

    גם אנשים מבוגרים מפחדים לפעמים וגם הם מרגישים כי הם לא יודעים למי לפנות כדי לקבל עזרה. אבל אנחנו כאן כדי להגיד לכם שאתם ממש לא לבד והתפקיד שלנו הוא לעזור לכם למצוא את הדרך להרגיש הרבה יותר טוב. טיפול בחרדות ופחדים אצל מבוגרים נראה אחרת מפעם לפעם, אבל הרעיון הבסיסי דומה בכולם. במאמר הבא נדבר על כך בהרחבה.

    מתי נפנה לקבל טיפול בחרדות ופחדים אצל מבוגרים

    כולנו מפחדים לפעמים, אין בכך שום דבר פסול. אנחנו מדברים על מנגנון ביולוגי קדום, אשר מטרתו הייתה לשמור על בני האדם לאורך השנים ולמנוע מהם לבצע פעולות שיובילו למותם. מתי פחד וחרדה הופכים לבעיה? כאשר הם מביאים לירידה משמעותית באיכות החיים. יש מי שמפתחים חרדה בעקבות טראומה ויש מי שסובלים מפחד קיומי לאורך כל חייהם. טיפול בחרדות ופחדים אצל מבוגרים תלוי כאמור במצבו של המטופל ובגורמים שהביאו להתפתחות אותם פחדים.

    מתי הפחד הופך לבעיה

    חרדות הן אוסף של מחשבות אובססיביות אשר לא מרפות מהמטופל ומעוררות אותו לבצע פעולות מסוימות או להימנע מאחרות. למשל, מי שסובל מחרדה חברתית עלול להימנע מהגשת קורות חיים למשרה נחשקת רק משום שהוא לא רוצה לעבור ריאיון מול מציע העבודה. דוגמא אחרת יכולה להיות למי ששוטף באובססיביות את הבית כמה פעמים ביום מחשש להימצאות של חיידקים כאלו ואחרים עד למצב של פגיעה עצמית.

    איך נראה תהליך ההחלמה מההתחלה ועד הסוף

    בשלב הראשון נרצה לתת לבעיה שם. לפעמים, בייחוד במחלות הנוגעות לבריאות הנפש, אנחנו מתרצים התנהגויות כאלו ואחרות בהעדפה אישית של המטופל ולא מצליחים להכיר בכך שמדובר במחלה לכל דבר ועניין. בהמשך, נתאים את תהליך הטיפול בהתאם לצורך. 'רוח ים', הוא בית מאזן למבוגרים העוברים תהליך של החלמה נפשית. בבית תמצאו קבוצה מצומצמת של מטופלים, המתמודדים כל אחד עם סימפטומים שונים. במרכז תהנו מליווי מקצועי של אנשי צוות מנוסים. אנחנו מעניקים איזון תרופתי הניתן על ידי פסיכיאטר מוסמך. בנוסף, אנחנו מקיימים טיפול בקבוצה ובמפגשים פרטניים. מטרתו של התהליך היא להביא להחלמה ולהשתלבות של המטופל בחזרה בקהילה.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן