צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    אשפוז וטיפול נפשי במקום מיוחד

    אשפוז במוסד פסיכיאטרי, בין אם מרצון ובין שלא מרצון, יכול להיות חוויה מטרידה במיוחד, למרות כל התכונות הטיפוליות החיוניות שלו. זה יכול להשפיע לרעה על בריאותו הנפשית של המטופל ולעיתים יכול לגרום לחזרה לבית החולים. חלק מהמטופלים נמצאים במצבים הפכפכים, ובמחלקות האשפוז מקבלים אנשים עם מגוון רחב של מחלות נפש. בריאותו הנפשית של המטופל עלולה להיפגע והוא עלול לפתח תחושת חוסר אונים גדולה יותר. יתרה מזאת, תנאי השהייה במחלקות האשפוז בישראל עשויים להיות מאתגרים כאשר זמן המגע לפגישה טיפולית הוא מינימלי למדי בהשוואה לכל משך השהייה. מחקרים רבים מצביעים על כך שהסבירות שמי שאושפז פעם אחת במסגרת הליך טיפולי יזדקק לאשפוז חוזר לאחר השחרור מבית החולים. לכן, כל מי שמעוניין לעבור את התהליך הטיפולי ללא האשפוז פונה לשירותי בית מאזן למניעת אשפוז.

    כך תמנעו אשפוז בבית חולים בעזרת בית מאזן למניעת אשפוז

    הקהילה הטיפולית כולה, ובפרט הצוות המקצועי של בית מאזן למניעת אשפוז 'רוח ים', רוצים למצוא דרכים להרחיק אנשים מבתי חולים פסיכיאטרים ולפתח חלופות לטיפול מוסדי. בית מאזן הוא התשובה לכל שאלה שמסגרות טיפול קהילתיות קיימות אינן מצליחות להתמודד איתה. מטרת בית מאזן למניעת אשפוז היא להרחיק את המטופלים מבתי החולים על ידי מתן מסגרת טיפולית הכוללת טיפול מסביב לשעון לחווים משברים נפשיים מהותיים וקשים.

    האם משרד הבריאות מודע לטיפול המוצע בבתי האיזון?

    מאז קבלתה ביוני 2015, הרפורמה בשירותי בריאות הנפש העבירה את נטל הטיפול בתחום בריאות הנפש לקהילה בניהול כספי הבריאות. הרפורמה נותנת בסיס להרחבת השירותים הקהילתיים, כמו הכנסת תוכניות שיעזרו לאנשים להישאר מחוץ לבית החולים הפסיכיאטרי. התקנים לשירות חדש זה פותחו על ידי ועדת היגוי המורכבת מנציגי קופות חולים, בעלי עסקים ומדור בריאות הנפש במשרד הבריאות. אופי השירות, הצוות, עומס המטופלים ורצף הטיפול כולם מוגדרים בסטנדרטים. על הבית המאזן לעמוד בסטנדרטים המחמירים הללו, ורק אז ניתן יהיה להציע את עזרתו ולסייע לאנשים להתמודד עם המשברים הנפשיים. בית מאזן 'רוח ים' שהוקם בשנת 2019 על ידי קבוצת רוח ים, עומד בכל הקריטריונים המחמירים ביותר, ומספק את השירות המקצועי והנכון ביותר עבור כל מטופל.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן