צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    אשפוז פסיכיאטרי להפרעת אישיות גבולית

    לא מעט אנשים תוהים האם קיימות תרופות שיכולות לטפל בהפרעות אישיות מסוגים שונים לרבות טיפול תרופתי בהפרעת אישיות דו גבולית. חשוב מאוד להבין כי כאשר מדובר על הפרעות אישיות מסוגים שונים, מדובר למעשה על קשיים אשר יכולים להופיע בהתנהגות של האדם כבר בגיל צעיר. חשוב מאוד ללמוד כיצד לזהות את הקשיים הללו על מנת להפנות את האדם לאבחון מתאים ולקבלת טיפול מתאים. כאמור, לא פעם יוצא לאדם טיפול תרופתי שיסייע לו להתמודד בצורה הטובה ביותר עם ההפרעה המדוברת.

    טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית- מתי זה כדאי?

    קיימים מקרים שונים שבהם טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית מאוד יכול לסייע לאדם. כך לדוגמא: ישנם דפוסי אישיות אשר מאפיין אותם מצב רוח לא יציב ובמקרה הזה ישנו טיפול תרופתי שיכול לסייע לייצב את מצב הרוח. לעיתים מדובר על דפוסי אישיות נוקשים, בלתי מסתגלים וכן בלתי גמישים אשר גורמים לאדם למצוקה משמעותית מאוד ועל כן, גם במקרה הזה, תרופות יכולות לסייע. כמובן שגם במקרים שבהם הדפוסים הללו עלולים להיות מלויים בקשיים נוספים שמהווים חלק מהפרעות האישיות ייתכן מאוד כי טיפול תרופתי יקל על האדם. ישנם אנשים אשר סובלים במקביל להפרעה שלהם גם מדיכאון וחרדות אשר יכולים להגיב בצורה חלקית לתרופות. חשוב לדעת כי גם התנהגות קיצונית וגם דפוסי התנהגות שאינם מסתגלים הופכים את האנשים אשר סובלים מהפרעת אישיות לאוכלוסייה שמועדת לשימוש באלכוהול, בסמים ולעיתים היא אף יכולה לסבול ממצבים פסיכוטיים שונים.

    טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית לא פעם מהווה את האופציה הטובה ביותר לסובלים מהפרעה זאת. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת שישנם מקרי קיצון שבהם הפסיכיאטר ימליץ על טיפול אינטנסיבי יותר באשפוז במחלקה פסיכיאטרית או בבית חולים פסיכיאטרי. כמובן שלא מעט אנשים אינם מעוניינים באשפוז ועל כן מוצעות להם כיום חלופות שונות כאשר החלופה הטובה ביותר היא בית מאזן. מדובר על מרחב נעים ואיכותי שבו מוצע טיפול להפרעות נפשיות שונות לרבות הפרעות אישיות מסוגים שונים. בית מאזן מציע טיפול באווירה טובה, חלל שנעים להתגורר בו, פעילויות רבות ועוד.

    אם אתם מחפשים בית מאזן להפרעת אישיות גבולית צרו קשר עם רוח ים.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן