צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    דבר חיוני לחיים ארוכים ומאושרים

    שמירה על בריאות הנפש והגוף היא חיונית לחיים ארוכים ומאושרים. זה חיוני לעקוב אחר הרווחה הרגשית והגופנית שלכם, שכן לפעולות שלכם בחיים יש השפעה על שניהם. יש יותר קשר ממה שנראה לעין בין הרווחה הנפשית והפיזית של האדם. הוכח מדעית שתעדוף בריאותו הגופנית עשויה להשפיע לטובה על הרווחה הרגשית והפסיכולוגית של האדם. עם זאת, אם הבריאות הנפשית שלכם תתדרדר, הבריאות הגופנית שלכם עשויה ללכת בעקבותיו. גם הבית המאזן 'רוח ים'  פועל לפי המוטו- 'נפש בריאה בגוף בריא' ועושים את כל המאמצים כדי לאפשר למטופלים להירגע, ולצלוח את המשברים הנפשיים בשלווה ובדרכים בריאות.

    מדוע חשוב לטפל גם בגוף וגם בנפש?

    בריאות גופנית טובה מקלה על תסמיני דיכאון, מאחר ובעיות נפשיות עלולות להוביל להידרדרות בתחומי חיים אחרים. בגלל הקשר ההדוק בין השניים, שמירה על בריאות הנפש והגוף היא חשובה ביותר. עם זאת, במסגרות של בתי חולים ושירותים קהילתיים, קשה ביותר לקבל את המענה המלא לצרכים הללו, ולטפל במשברים נפשיים. במקרים רבים דווקא פנייה לבית המאזן של 'רוח ים' תספק לכם את המענה המלא לכל הצרכים הנפשיים והגופניים שלכם, כך שתוכלו להחלים במהירות ולחזור לחיים הרגילים שלכם.

    הקשר בין בריאות הנפש והגוף

    אנחנו תמיד יכולים להבדיל בין 'נפש' ו'גוף' זה מזה. עם זאת, קיים קשר בל יינתק בין בריאות הנפש והגוף של האדם. הסיכוי של אדם ללקות בבעיות נפשיות גדל אם בריאותו הפיזית לא טובה, ולהיפך. באופן דומה, הסיכון לפתח מחלות כרוניות עולה אם בריאותו הנפשית של האדם ירודה.

    בחיים היום יום לחץ הוא בלתי נמנע, אך אף אחד לא אוהב להרגיש לחוץ בגלל ההשלכות השליליות. כולנו מתמודדים עם לחץ על בסיס קבוע. כאשר אנו מערימים על עצמנו עבודה יתר על המידה או לא נותנים לעצמנו זמן מנוחה מספק, אנו מרגישים את ההשפעות של לחץ. כאשר אנו מוטרדים מהיציבות הכלכלית שלנו, מהקשרים הבינאישיים שלנו, או מהרווחה של חבר או אהוב שנלחמים במחלה, אנו חווים גם מתח. מתח יכול לערער את הבריאות הנפשית שלו, וזה בתורו יפגע בבריאות הגופנית. מכאן נובע שפעילות גופנית, בכל צורה שהיא, מועילה לשמירה ולשיפור הרווחה הפיזית והנפשית כאחד. ייצור האנדורפינים, הידוע בכינויו "הורמון השמחה", משתחרר לאחר פעילות גופנית. פעילות גופנית סדירה, אפילו משהו פשוט כמו הליכה מהירה, הוכחה כמגבירה את התפקוד הקוגניטיבי, את רמות האנרגיה ואת מצב הרוח, כמו גם מאריכה את תוחלת החיים. מעוניינים לקבל כלים כיצד לשמור על בריאות הנפש והגוף במגוון מצבים מלחצים בחיים היום יום? צרו קשר עם הבית המאזן 'רוח ים' עוד היום!

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן