צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    הטיפולים שיחזירו אתכם לתלם

    יש לא מעט נשים, גברים, ילדים וילדות שזקוקים לעזרה נפשית מהמון סיבות. כאשר הם מתחילים בחיפוש אחר טיפולים שונים שיסייעו להם להתמודד עם מצבם, הם נתקלים בשירותי פסיכיאטריה בבתי החולים, שמציעים להם אפשרות אשפוז לתקופת זמן מסוימת, לצד אוכלוסייה נוספת שמתמודדת עם מקרים דומים ושונים. אך לאחר בירור מעמיק, הם מגלים שמצב בריאות הנפש בישראל הוא לא פשוט. מכיוון שכמות גדולה של אנשים שזקוקים למענה נפשי פונים למסגרות הטיפוליות המקובלות, ומגלים שיש עומסים אדירים על המחלקות, מה שלא מאפשר למטופלים להרגיש בנוח, ואף להימנע מלהתאשפז או לקבל את הטיפול המתאים להם. היום קיימות מסגרות פרטיות, שיכולות לתת מענה טיפולי ורפואי לאנשים במצוקה נפשית ולעזור להם. רוח ים בית מאזן נחשב למסגרת אידאלית ולחלופה מצוינת לאשפוז בבתי החולים. הם נותנים למטופלים מעטפת רחבה של כלים ואפשרויות טיפול מותאמות אישית.

    הלחץ שמשפיע על בריאות הנפש בישראל

    אתם עובדים במסגרת לחוצה? יוצאים עם בן או בת זוג שגורמים לכם לחרדה? המשפחה שלכם מדאיגה אתכם בשל סיבות בריאותיות? ובכללי יש איזו תחושת לחץ שמרחפת מעל הראש שלכם, ואתם לא מצליחים למצוא רגע אחד של שקט לבד, ועם עצמכם? הפניות למערך בריאות הנפש בישראל גדלה בשנים האחרונות, מאחר והמון אנשים מדווחים על תחושת לחץ נפשית גדולה שנובעת מהמון משימות שהם צריכים לנהל במקביל, משימות גדולות, שלא תמיד יש אפשרות לסיים אותם בזמן שהוגדר להם. הלחצים הללו מובילים לבעיות נפשיות אצל האדם שצריכה ממנו לפנות לגורמים מקצועיים.

     

    בין אם חוויתם אירוע טראומטי, לחץ, חרדה או דיכאון – יש פתרונות רבים במערך בריאות הנפש בישראל שמאפשרים לכם להתגבר עליהם אם רק תרצו. ישנה מעטפת רחבה של טיפולים נפשיים ותרופתיים שיכולים להקל במידה מסוימת על מצבכם הנפשי איתו אתם מתמודדים. לווי צמוד ומקצועי, יוכל לסייע לכם לחיות לצד התחושה ואף להצליח לחזור בריאים יותר לשגרה.

    לסיכום, רוח ים בית מאזן וותיקים ועם ניסיונות הצלחה מצוינים בקרב מטופלים שסבלו מלחץ וטראומה במהלך חייהם. הם מאמינים שההצלחה הטיפולית תלוי באדם, בכוחות שלו כדי שהוא יוכל לצאת ממצבו הנפשי בצורה הטובה ביותר.

     

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן