צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    היכן ניתן לקבל טיפול נפשי?

    אם אתם זקוקים לטיפול נפשי, חשוב שתדעו שתוכלו לקבל אותו במרפאות בריאות הנפש אשר עובדות עם קופת החולים שלכם במחיר מסובסד או אפילו בחינם. כל שעליכם לעשות זה לפנות לרופא המשפחה שלכם, לתאר את מצבכם ובמקרה הצורך לקבל הפנייה לטיפול במרכז בריאות הנפש במקום המגורים. אם אתם זקוקים לטיפול נפשי בהרצליה ותוהים אודות בריאות הנפש בהרצליה ואיזה טיפולים אתם יכולים לקבל, כדאי שתקראו את הדברים הבאים.

    בריאות הנפש הרצליה- מה צריך לדעת?

    מרפאה לבריאות הנפש היא מרפאה ציבורית אשר מציעה מגוון שירותי ייעוץ, שיקום וטיפול בתחום הבריאות הנפשית של כל אדם. כל אדם זכאי למעשה לקבל טיפול מתאים במסגרת המרפאה לבריאות הנפש בהרצליה אם הוא תושב הרצליה. הטיפול במרפאה המדוברת לא יהיה כרוך בתשלום. במסגרת מרפאה לבריאות הנפש הרצליה מטופלים שסובלים ממגוון בעיות וקשיים פסיכיאטריים שונים בדרגות חומרה שונות יקבלו את הטיפול המתאים להם. לא פעם מדובר על אנשים אשר לרוב התפקוד שלהם תקין וטוב אך הם מתמודדים באופן נקודתי עם משבר. לא פעם בשל ריבוי פניות בבריאות הנפש הרצליה זמן ההמתנה לקבל טיפול יהיה ארוך מהרגיל וכן הטיפול אשר יוצא במסגרת בריאות הנפש לא יהיה מספיק יעיל שכן הוא יהיה מוגבל בזמן וזאת בשל העובדה שיש עוד אנשים רבים נוספים הממתינים לקבלת טיפול. לעיתים יופנה האדם בגין זאת לאשפוז פסיכיאטרי וחשוב מאוד שהוא ידע כי אם הוא לא מעוניין באשפוז זה, הוא יכול לבחור בחלופת אשפוז.

    איזה חלופה ניתן למצוא לאשפוז פסיכיאטרי?

    אחת החלופות היעילות ביותר המוצעת כיום לאשפוז פסיכיאטרי היא בית מאזן. מדובר על מרכז טיפולי פסיכיאטרי המציע טיפול איכותי על ידי צוות מקצועי ומנוסה בתחום בריאות הנפש וזאת מבלי צורך שהמטופל יתאשפז. במרכז המדובר כל אדם שמופנה אליו מקבל טיפול מדויק התואם למצבו כאשר המטרה היא לשקם את מצבו ולאפשר לו לשוב לחיי שגרה בצורה תקינה וטובה. מעבר לכך, בבית מאזן מקבלים גם פעילויות פנאי וחברה שיכולים לסייע למטופל להנות משגרה טובה ובריאה לנוכח הבעיות שהוא סובל מהן.

    אם אתם מחפשים בית מאזן איכותי, כדאי שתיצרו קשר עם רוח ים.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן