צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    הנפש זקוקה לתשומת לב וטיפוח

    הטיפול וההשגחה הניתנים בבית המאזן "רוח ים" הינם ברמה מקצועית גבוהה ביותר. הן בשל הצוות המנוסה והמסור, והן בשל הקרבה לים שהשפעתו מורגשת ומשמעותית. הצוותים הינם בעלי ידע וניסיון עשיר משנים של פעילות מיטיבה. טיפול נפשי, הידוע גם כפסיכותרפיה, הינו טיפול בהפרעות נפשיות הכולל שיחה עם איש מקצוע מורשה לבריאות הנפש. מטרתו היא לעזור לאנשים עם מגוון בעיות בריאות רגשיות ונפשיות להתגבר על הקשיים שלהם ולשפר את רווחתם הכללית. ישנם סוגים רבים של טיפול נפשי, ובחירה בטיפול בו ייעשה שימוש תהיה לפי צרכיו הספציפיים של המטופל ובאופי ההפרעה הנפשית שלו.

    מגוון הדרכים הקיימות לטיפול נפשי

    דרכי הטיפול הנפוצות כוללות טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT), שהינה בשימוש נרחב ומתמקדת בזיהוי ושינוי דפוסי חשיבה והתנהגות שליליים. ישנו גם טיפול פסיכודינמי, שמטרתו לחקור את המחשבות והרגשות הלא מודעים שעשויים לתרום לבעיות נפשיות. טיפול הומניסטי מדגיש את יכולתו של המטופל לצמיחה אישית ולמימוש עצמי. וטיפול משפחתי כולל עבודה עם המטופל ובני משפחתו כדי לטפל בבעיות שעלולות להשפיע על בריאותו הנפשית של אותו אדם. טיפול נפשי יכול להתבצע על בסיס אחד על אחד, או במסגרת קבוצתית, או עם בני משפחה ואף בזוגות. משך הטיפול גם הוא יכול להשתנות בהתאם לצרכים, והטיפול עשוי להיות לטווח קצר או ארוך טווח.

    מגוון הבעיות שלהן הטיפול מועיל

    טיפול נפשי יכול להועיל למגוון של הפרעות בריאות הנפש, ובכלל זה דיכאון, חרדה, הפרעה דו קוטבית, הפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD) והפרעה טורדנית כפייתית (OCD). זה יכול להיות מועיל גם לאנשים המתמודדים עם אבל, בעיות ביחסים וגורמי לחץ אחרים בחיים. היתרונות של טיפול נפשי הינם שיפור ויסות רגשי, כישורי התמודדות טובים יותר, הגברת המודעות העצמית ותחושת רווחה רבה יותר. טיפול יכול גם לעזור לאנשים לשפר את היחסים הבין אישיים שלהם, להגדיר ולהשיג יעדים ולפתח השקפה חיובית יותר על החיים. אומנם טיפול נפשי אינו פתרון חד-משמעי, ויעילותו יכולה להשתנות בהתאם לנכונותו של המטופל להשתתף באופן פעיל ולרמת המעורבות שלו בתהליך הטיפולי. אך אנשים יכולים ללמוד מיומנויות התמודדות בטיפול ולפתח השקפה חיובית יותר על החיים. אם נתקלתם במצב שמצדיק התייעצות מקצועית אל תהססו לפנות אלינו באתר או בטלפון, ונקשיב כדי להבין את המצב לאשורו.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן