צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    הקהילה כמרכיב בשיקום

    אנחנו ב"רוח ים" מציעים מודל טיפולי ייחודי, המנצל את משאב הטבע הקרוב, חוף הים, ככלי טיפולי לרגיעה ושלווה. עם הצוות המקצועי והמנוסה אנו מעניקים טיפול אינטימי, ויחס אישי לטובת בניית תכנית טיפולית לכל מטופל לפי צרכיו. שיקום בקהילה לבריאות הנפש היא גישה המבקשת לסייע לאנשים שחוו אתגרים בבריאות הנפש להתאושש ולהגשים את מלוא הפוטנציאל שלהם. גישה זו מכירה בכך שבריאות נפשית אינה רק היעדר מחלה אלא מצב של רווחה גופנית, נפשית וחברתית מלאה. לכן, מטרת השיקום בקהילה היא לתמוך באנשים עם אתגרי בריאות הנפש כדי להשיג שליטה על חייהם ולהשיג את מטרותיהם האישיות.

    מגוון השירותים הנדרשים לשיקום בקהילה

    שיקום בקהילה לבריאות הנפש כרוך במגוון שירותים והתערבויות המותאמים לצרכים הייחודיים של כל מטופל. ובכלל אלה התערבויות פסיכו-סוציאליות, ניהול תרופות, ריפוי בעיסוק ושיקום מקצועי. המיקוד של שירותים אלו הוא בקידום החלמה של הפרט, שיפור התפקוד החברתי שלו ושיפור איכות החיים שלו ושל משפחתו. והדגש הוא על שילוב בקהילה כמפתח לשיקום מועיל. משמעות הדבר היא שאנשים עם אתגרי בריאות הנפש חוזרים לחיות ולהשתתף בקהילות שלהם, כולל גישה לחינוך, תעסוקה ופעילויות חברתיות. וזאת בניגוד לגישה המסורתית של תיוג אנשים עם אתגרי בריאות הנפש, שהביאה לעיתים קרובות לבידוד חברתי ולסטיגמטיזציה.

    מעורבות המשפחה באבן דרך קריטית

    מרכיב חשוב נוסף בשיקום בקהילה לבריאות הנפש הוא מעורבות בני המשפחה ורשתות תמיכה נוספות. קרובים אלה יכולים לספק תמיכה מכרעת בעזרתם יוכלו אנשים עם אתגרי בריאות הנפש להשיג את מטרותיהם ולשמור על התאוששותם לטווח ארוך. שיתוף בני משפחה ורשתות תמיכה אחרות יעזור להפחית את הסטיגמה הקשורה למחלות נפש ולקדם יותר הבנה וקבלה בתוך הקהילה.

    מיגור הסטיגמות והדחייה

    השיקום בקהילה לבריאות הנפש הוא גישה חשובה המכירה בפוטנציאל ההחלמה ובחשיבות התמיכה החברתית והשילוב הקהילתי בהשגת מטרה זו. על ידי מתן שירותים מותאמים המקדמים התאוששות ותומכים באינטגרציה בקהילה, אנשים עם אתגרי בריאות הנפש יכולים להשיג את מלוא הפוטנציאל שלהם ולנהל חיים מספקים. לגישה זו יש פוטנציאל לקדם יותר הבנה, קבלה והכלה עבור כולנו. במידה וישנה שאלה או רצון להתייעץ בנושאים אלה, תוכלו לפנות אלינו בטלפון או באתר ונשמח לסייע ככל שנוכל.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן