צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    התמודדות וטיפול בקשיים נפשיים

    שיקום נפשי מהווה דבר חשוב ביותר עבור כל אדם שחש כי הוא זקוק לזה בשל בעיות נפשיות שהוא חווה, קשיים נפשיים, מחלות נפשיות ועוד. מדובר על מצבים שעלולים לגרום לאדם לא לתפקד כלל או לתפקד בצורה חלקית בחיי היומיום שלו. קשיים נפשיים עלולים לפגוע בחיי המשפחה של האדם, בחיים החברתיים שלו, בעבודה שלו ועוד. שיקום נפשי יכול להתבצע במסגרת אשפוז פסיכיאטרי, במסגרת טיפול בקהילה או במסגרת מרכז טיפולי פרטי. כמובן שחשוב למצוא את סוג הטיפול המתאים ביותר לכל אדם ואת המסגרת הטיפולים המתאימה לו בכדי שישתקם בצורה הטובה ביותר מבחינה נפשית.

    שיקום נפשי- מתי זה נדרש?

    שיקום נפשי נדרש במגוון מצבים שונים: בין אם אדם מתמודד עם קשיים נפשיים שונים אשר הוא לא מצליח להתמודד עימם באופן עצמאי והם פוגעים לו בחיי היומיום, הרי שהוא זקוק לשיקום נפשי. בין אם מדובר על אדם שסובל ממחלה נפשית כלשהי והיא גורמת לו לפגיעה מהותית באיכות החיים שלו ובשגרת החיים שלו ובין אם מדובר על כל סוג של מצוקה נפשית אשר בגינה האדם מתקשה להתמודד עם חיי השגרה שלו בצורה תקינה, הרי שהוא יכול לבחור בתהליך שיקום נפשי המתבצע במסגרות שונות. ניתן לבחור בשיקום נפשי במסגרת טיפולים בקהילה, אך אם מצבו הנפשי של האדם חמור והוא מתקשה בהרבה תחומים בחייו ואף יש חשש שיפגע בעצמו או בסובבים אותו, הרי שאשפוז פסיכיאטרי יכול להוות את המסגרת המתאימה לו. ישנם לא מעט אנשים אשר אשפוז פסיכיאטרי מרתיע אותם ועל כן, הם יכולים לבחור בחלופה מצוינת לאשפוז זה והיא : מרכז טיפולי פרטי.

    כיצד תבחרו מרכז טיפולי עבור שיקום נפשי פרטי?

    אם אתם מחפשים מרכז טיפולי עבור שיקום נפשי פרטי, חשוב מאוד שתבחרו את המרכז הטוב ביותר עבורכם. בדקו באיזה מרכז אפשר לקבל טיפול מקצועי ואיכותי מצוות רב תחומי מומלץ. כמובן שכדאי לבדוק מהם התנאים במרכז, האם מדובר על מקום שנעים לשהות בו, מהי העלות והאם ניתן לקבל סבסוד בהתאם למצבכם ועוד. המטרה היא למצוא את המרכז שיסייע לכם לשוב לחיות את חייכם בצורה תקינה.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן