צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    התמודדות עם קשיים נפשיים מסוגים שונים

    לא מעט אנשים מתמודדים עם קשיים נפשיים מסוגים שונים או עם מחלות נפשיות. התמודדות שכזאת איננה פשוטה והיא יכולה לפגוע באופן מהותי בשגרת חייו של האדם. על כן, חשוב מאוד שכל אדם המתמודד עם קשיים נפשיים, יעבור טיפול נפשי שיסייע לו. כיום ניתן למצוא סוגים שונים של טיפולים נפשיים כאשר לכל אדם יש להתאים את סוג הטיפול הרלוונטי למצבו. ישנם מקרים קשים שבהם טיפול מעין זה חייב להתבצע במסגרת אשפוז שכן, מצבו של האדם לא טוב והוא עלול לפגוע בעצמו או בסובבים אותו. במקרים מעין אלה, ניתן לבחור באשפוז פסיכיאטרי או שאפשר לבחור בחלופה לאשפוז פסיכיאטרי במרכז טיפולי פרטי.

    טיפול נפשי- מה חשוב לדעת?

    כאשר מדובר על טיפול נפשי, מדובר כאמור על דבר חשוב ביותר שמטרתו היא לסייע לאדם לחיות חיים טובים יותר. על כן, חשוב לבחור עבור האדם את הטיפול הנפשי הטוב ביותר. ניתן למצוא טיפולים נפשיים בקהילה שלא במסגרת אשפוז, טיפול נפשי במסגרת אשפוז פסיכיאטרי במידה ומצבו של האדם קשה וחלופה לאשפוז פסיכיאטרי שהיא טיפול נפשי במסגרת מרכז טיפולי פרטי. ישנם לא מעט אנשים אשר זקוקים לטיפול באשפוז פסיכיאטרי מתוקף מצבם הנפשי, אך נרתעים מטיפול שכזה. על כן, הם יכולים לבחור באופציה נוחה יותר שמהווה חלופה לאשפוז פסיכיאטרי. מרכז טיפולי פרטי מציע את הטיפול הטוב ביותר לכל אדם, במסגרת שנעים לשהות בו ולקבל את התוצאות הטובות ביותר בסוף הטיפול.

    כיצד תבחרו מרכז טיפולי פרטי?

    בכדי לבחור מרכז טיפולי פרטי שיסייע לכם, חשוב מאוד שתשימו דגש על כמה פרמטרים חשובים: ראשית כל, בדקו איזה סוגי טיפולים מוצעים במרכז בהתאם לאיזה סוגי בעיות נפשיות או קשיים נפשיים. וודאו כי במקום פועל צוות רב תחומי מקצועי אשר מציע את שירותיו לכל מטופל וזאת בהתאם לסוג הטיפול שהוא דורש. המטרה היא לבנות תוכנית טיפולית לאדם שתסייע לו לשוב לחיות חיים תקינים. כמובן שיש לשים דגש גם על המקום עצמו וחשוב לבחור במרכז טיפולי המציע נוחות ואיכות חיים וזאת בכדי שכל אדם ייהנה מהשהייה במקום.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן