צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    התמודדות רפואית לכל דבר ועניין

    מה שחשוב לציין כבר בשלב הזה של המאמר הוא שמחלות בנפש, הן התמודדות רפואית לכל דבר ועניין. כמו שלא נצפה ממי שחולה בסרטן חלילה להגיע להחלמה בכוחות עצמו, כך אנחנו לא יכולים לצפות ממי שסובלים מפגיעה בנפש להשלים את תהליך ההבראה בלי עזרה. אגב, בניגוד למה שאולי ניתן לחשוב הפרעת אישיות גבולית ובעיקר הסימפטומים שלה, עליהם עוד נדבר בהרחבה, הם לא תוצר של בחירה חופשית. כלומר, כאשר המטופל או המטופלים חשים ברגשות קשים וסוערים הם לא עושים זאת כי הם 'בחרו בכך' או 'בכוונה'. אלא, משום שהם באמת סובלים ממצוקה קשה ועלינו לדעת לתת לה מענה. במאמר הבא נסביר על התופעה הזו בהרחבה וכמובן, נסביר מה אפשר לעשות כדי להתמודד איתה בהצלחה.

    מה זו הפרעת אישיות בעצם

    לפני שנוכל לדבר על טיפול בהפרעת אישיות, אנחנו כמובן רוצים להסביר במה מדובר. הפרעת אישיות נרקסיסטית או הפרעת אישיות גבולית, אלו מצבים רגשיים בהם הנפש כל הזמן נמצאת באחד הקצוות. אנחנו נראה מי שפעם אחת הערך העצמי שלהם יהיה בשמיים עד להקטנה של הסובבים אותם, רגע לאחר מכן הם ירגישו חסרי ערך לחלוטין ויתבעו אהדה מסביבתם הקרובה. פעם אחת הם יהיו החברים הכי טובים ורגע לאחר מכן יתנו לכם תחושה כי אתם אויביהם בנפש. הסובלים מהפרעת אישיות יתקשו להרגיש ניואנסים ולהכניס את המציאות לפרופורציה. פעמים רבות לא רק הסביבה הקרובה סובלת מהתנהגותם אלא הם בעצמם יתקשו להחזיק מערכת יחסים זוגית לאורך זמן, עבודה יציבה וכן הלאה. אנחנו מדברים על תסמונת כרונית המלווה את המטופלים לאורך כל חייהם.

    מה כולל טיפול בהפרעת אישיות

    בשביל לקבל טיפול בהפרעת אישיות קודם כל חשוב ללכת לקבל עזרה. בין אם אתם סובלים מההפרעה באופן אישי ובין אם מדובר על אדם הקרוב אליכם. במרכז 'רוח ים', אנחנו משקיעים במתן מענה הוליסטי תוך שימוש בארגז כלים מקצועי רחב ככל האפשר. המרכז משמש בתור חלופה לאשפוז פסיכיאטרי למבוגרים. אנחנו מאמינים כי ההיפרדות מהסביבה הקרובה עוזרת ביצירה של שינוי ובמתן כלים להשתלבות בחברה מחדש.

    לפרטים ולעזרה ראשונית בכל עניין, אנחנו ממתינים לכם כאן.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן