צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    זו לא בושה לפנות לעזרה

    מכירים את התחושה הזו שאתם קמים בבוקר ואתם עייפים, רעבים וחסרי מוטיבציה? וכל מה שבא לכם עכשיו הוא לחזור למיטה ולישון עוד כמה שעות? חוסר איזון נפשי מתבטא בכל כך הרבה צורות, והאנשים שסובלים ממנו יכולים להרגיש בעיקר מדוכאים, עצובים, מתוסכלים, מלאי חרדה שזה לא יעבור, שהם לא מועילים, שהקריירה כבר לא חשובה להם, והם יעדיפו להישאר במיטה, לשקוע במחשבות ולטעום מהחומרים הממכרים שמכהים את התחושה הקשה. רבים רוצים להרגיש טוב, למצוא את האיזון בין החיים הפרטיים שלהם לחיי העבודה, הקריירה והפרנסה. אבל הם לא יודעים איך. בשביל להגיע למקום מאוזן, מומלץ לפנות לטיפול מעמיק, שיבחן את התסמינים שאתם חווים ויאבחן את מצבכם. רוח ים בית מאזן יכולים לבצע עבורכם אבחון מקיף, מקצועי ומהימן, ויחד עם זאת, הם ייתנו לכם כלים פרקטיים לעבודה ממשית כדי שתוכלו להשיב את האיזון הנפשי לחייכם.

    אי אפשר לברוח מזה

    אם הרגשתם חוסר איזון נפשי בעבודה או בזוגיות ואתם חושבים שפיטורים או פרידה הם אלו שיעזרו לכם לפתור את הבעיה – חשוב שתדעו שזה לא בהכרח נכון ויש סיפור הרבה יותר מורכב מזה. מה אם נגיד לכם שדחק נפשי יכול בהכרח להוביל למצב הזה? שבעיית הלחץ, התסכול והחרדה הם תופעות עמוקות יותר שאתם סוחבים איתכם, שהם לא בהכרח קשורים למקום העבודה או לזוגיות שאתם נמצאים בה. חלק מתהליך ההתגברות וההתמודדות, הוא לדעת לתקשר נכון את התחושות שלכם החוצה, אם אתם מרגישים בלחץ, מכל סיבה שלא תהיה, מומלץ לשקף את המצב לצד השני, ואולי ביחד תצליחו להגיע להבנה, לאיזון ולמצב נפשי יציב יותר. במידה ואתם לא מצליחים לעשות זאת, כדאי לפנות לטיפול נפשי ולהיוועץ בדרך שהיא נכונה ומדויקת עבורכם.

     

    הצלחתם לאבחן בעצמכם תחושות שקשה לכם להתמודד איתן, רגשות שאתם מדחיקים ולא יודעים איך לווסת אותם החוצה? לטפל בחוסר איזון נפשי זוהי לא בושה. המון אנשים מבינים שכדי שהם יוכלו להתקדם לשלב הבא שלהם בחיים, הם צריכים נפש בריאה.

     

    לסיכום, רוח ים בית מאזן קיימים המון שנים ומלווים אנשים שחווים מצבים נפשיים שונים ועוזרים להם להגיע לאיזון מדויק ומתאים עבורם, לצד כלים, הדרכות וטיפול.

     

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן