צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    חלופה לאשפוז פסיכיאטרי

    אשפוז פסיכיאטרי איננו מהווה חוויה נעימה בלשון המעטה לאדם המתמודד עם משבר כלשהו או עם הפרעות או קשיים נפשיים מסוגים שונים וזקוק לסיוע נפשי. לא מעט אנשים הזקוקים לסיוע המדובר ימצאו את עצמם נמנעים מלהגיע לאשפוז, בשל החשש מהחוויה הלא נעימה שהם יחוו, מהעומס במחלקה שבה הם מתאשפזים ועוד. מכיוון שאשפוז פסיכיאטרי לא פעם יהיה מלווה בתחושה של פחד, חרדה ואף בושה וחוסר אונים של האדם, הרי שחשוב מאוד שכל אדם שנדרש לאשפוז מעין זה ידע כי כיום קיימת חלופות אשפוז פסיכיאטרי שכדאי לו להכיר.

    מה צריך לדעת על חלופות לאשפוז פסיכיאטרי?

    בתי חולים פסיכיאטריים או מחלות פסיכיאטריה בבתי חולים רגילים, צריכים למעשה לסייע למתמודדי נפש עם מצבם ולאפשר להם להירפא ולשוב לחייהם בצורה הטובה ביותר. יחד עם זאת, לא פעם אשפוז פסיכיאטרי בבית חולים מעין זה או במחלקה ייעודית לא רק שלא מקדם את המאושפז או מסייע לו להירפא, אלא דם מחמיר את מצבו וזאת בשל העובדה שלעיתים קרובות יש עומס מטופלים שאיננו מאפשר להגיע לכל מאושפז בצורה הטובה ביותר ולסייע לו ועל כן, מוצעות כיום חלופות אשפוז פסיכיאטרי. אחת מהחלופות הטובה ביותר כיום היא בית מאזן. מדובר למעשה על טיפול שלא במסגרת אשפוז במתחם ייעודי, נוח ורחב המכיל בו את כל הטיפולים הנדרשים לכל אדם בהתאם למצבו. מעבר לכך הבית המאזן מציע גם פעילויות פנאי וחברה יחד עם מטופלים אחרים אשר מגיעים לבית המאזן. כיום ניתן למצוא לא מעט בתים מאזנים בכל רחבי הארץ וכל אדם שמקבל מהפסיכיאטר הפניה לטיפול חלופי בבית מאזן יכול לבחור את הבית המאזן הנכון להגיע אליו.

    האם יש חלופות נוספות?

    חלופה נוספת לאשפוז פסיכיאטרי בבית חולים ייעודי או במחלקה ייעודית הוא אשפוז בית. לא פעם הטיפול נפשי בבית החולים הפסיכיאטרי לא מספיק איכותי וכן לא פעם המחלקות או בית החולים עמוסים ביותר ואין אפשרות לטפל בצורה הטובה ביותר בכל מאושפז ועל כן, אין ספק כי חלופה נוספת יעילה שיכולה להיות למצב הזה היא אשפוז ביתי שמטרתו היא להעניק ליווי וסיוע צמודים אישיים ורפואיים לכל אדם המצוי במשבר וזקוק למעטפת טיפולית רחבה ואיכותית.

    אם אתם מחפשים חלופות לאשפוז פסיכיאטרי והחלטתם לבחור בבית מאזן, כדאי שתכירו את רוח ים, בית מאזן איכותי וטוב לכל מתמודד נפש.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן