צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    טיפול באחד מהטראומות המורכבות ביותר

    מבין גורמי הטראומות הרבים שקיימים עבור בני אנוש, אין ספק שאחד המורכבים שבהם הוא טראומה מינית. המורכבות בטראומה המינית היא תוצאה של מספר מאפיינים בסיסיים בה, ראשית לכל- אלמנט הסודיות וההסתרה שעל פי רוב נלווה אל האירוע הטראומתי, שנית, העובדה שבמקרים רבים טראומה מינית אינה חד פעמית אלא מתמשכת, שלישית, היות טיפול בטראומה מינית האירוע המיני בעל מגע אישי חודרני במידה כזו או אחרת אל תוך עולמו האישי ביותר של הנפגע, מערערת את יסודות שלוות הנפש שלו פגיעה אנושה, וזה לא הכל. כך או אחרת, כפי שהטראומה המינית הא מורכבת ועמוקה, טיפול בטראומה מינית הוא מורכב לעיתים יותר מכל סגנון טראומה אחר. לאור המקרים הלא מעטים שנחשפו לאחרונה ממש בתוך עולמות החינוך והחברה בארץ ובעולם, אנשי המקצוע של מרכזי הטיפול הנפשי בקבוצת רוח ים, העוסקים רבות בתחומי טיפול בטראומה מינית על פי שיטות טיפול הטובות והמוכחות בעולם, עושים סדר בעולם הטראומות המיניות.

    טיפול בטראומה מינית- רק למקצוענים

    טראומה מינית היא אחת הקשות ביותר לטיפול. נפשו של הנפגע מינית נפגעה בנקודות העמוקות ביותר בפנימיותה, ואופי הפגיעה המינית גורם לה כמעט תמיד לאבד אמון באופן מוחלט בסובבים אותה. יתר על כן, למרבה הזוועה קיימים לא מעט מקרים בהם מטפלים שונים, החל ממטפלים מיניים, מעסים ורופאים, ועד לפסיכולוגים ופסיכיאטרים, נחשפו לאחר שנים ארוכות במעללים מיניים שונים עם מטופלים, מה עושים? פונים אך ורק לגורמי מקצוע משולבים, שאינם עובדים בקליניקה סגורה שלא ניתן לדעת מה מתרחש בה, ואשר זוכים לאמון מלא של גורמים מקצועיים בעלי שם.

    טראומות ישנות בתחום המיני

    פעמים רבות צפות במהלך חיי האדם טראומות מיניות ישנות שהודחקו, לעיתים עד כדי שכחה של ממש, בגילאי הילדות. מקרים כאלו גורמים לסבל בתחום הזוגי והמיני, קשיים משמעותיים בחוויה המינית ובחיי הזוגיות, עד כדי הימנעות מכל מה שקשור בכך. חוסר האמון הבסיסי גורם לכך שקשה יהיה להביא אנשים אלו לטיפול מיטיב, והם עלולים לגרור אותו לאורך שנים ארוכות. לכן חשוב במיוחד לשים לב לכל סממן שעשוי ללמד על פגיעה מינית, ולגשת לטיפול ברגע שיש חשש כזה.

    נפגעתם מינית? מכירים מישהו כזה? זקוקים לסיוע? רוח ים כאן בשבילכם בטלפון, באתר או בכל דרך, בדיסקרטיות, מקצועיות ואהבה.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן