צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    כיצד לטפל בהפרעה נרקיסיסטית?

    לא מעט אנשים זקוקים לפידבק מהסביבה שלכם ואף משקיעים לא מעט מאמצים בכדי להשיג הערכה מהחברה שסביבם ועבור חיזוקים חיוביים. מדובר על דבר טבעי, אך אנשים אשר סובלים מהפרעות אישיות נרקיסיסטית לא פעם יתמודדו עם תחושת ערך עצמית משמעותית ביותר אשר תבוא לידי ביטוי בהתנהגות מתנשאת או יהירה, הם יתקשו לקבל ביקורת והם ירגישו ייחודיים מאין כמותם ובהתאם לכך יהיו בטוחים כי הם זכאים לפריווילגיות כאלה ואחרות. הם לא ידעו כיצד להתמודד עם קשיים שונים בחייהם שיפגעו להם או יאיימו על תחושת הערך העצמית שלהם. טיפול בהפרעת אישיות נרקיסיסטית ללא ספק מהווה דבר חשוב ביותר וזאת בכדי לאפשר לאדם הסובל מהפרעה זאת להתמודד בצורה הטובה ביותר עם מכשולים בחייו ועם אתגרים שונים העומדים על הפרק.

    מהי הפרעת אישיות נרקיסיסטית?

    ישנם סימפטומים התנהגותיים שונים אשר מאפיינים את ההפרעה המדוברת. ראשית כל, אדם אשר סובל מההפרעה יסבול מתחושה של חשיבות עצמית משמעותית ביותר, הוא יעריך בצורה מופרזת את ההישגים והכישורים שלו, הוא יצפה מהחברה שסביבו להכיר ביכולות המיוחדות שלו. האדם יפגין עיסוק משמעותי ביותר בפנטזיות על הצלחה, על יופי מיוחד, על כשרון יוצא דופן והצלחות יוצאות דופן, הוא יאמין כי הוא ייחודי ביותר ויהיה בטוח שלא כל אדם יכול להבין אותו אלא רק אנשים ייחודיים ביותר כמוהו יוכלו להבין אותו, הוא זקוק באופן תמידי להתפעלות מהסביבה וכן הוא חש תחושה שמגיעות לו פריבילגיות מיוחדות. לעיתים קרובות הוא יגלה נטייה לשימוש באחרים בכדי להשיג מטרות אישיות שלו, הוא יסבול מחוסר אמפטיה, הוא ירגיש קנאה באחרים ולא פעם הוא יאמין כי הוא מושא לקנאתם של אחרים ועוד. אין ספק שאדם הסובל מהתסמינים המדוברים חייב לפנות לאבחון מתאים וכן חייב לקבל טיפול בהפרעת אישיות נרקיסיסטית.

    טיפול בהפרעת אישיות נרקיסיסטית- כיצד?

    לא פעם אנשים המתמודדים עם ההפרעה המדוברת פונים לטיפול לאחר שהם מתמודדים עם משבר שמאפיין את אמצעי החיים שלהם או בשלב מאוחר יותר. לאחר שאיש מקצוע מתאים מאבחן את ההפרעה הוא יציע טיפול בהפרעת אישיות נרקיסיסטית בהתאם למצבו הספציפי של האדם. לא פעם יהיה מדובר על טיפול תרופתי מתאים המשלב גם טיפול פסיכודינמי, טיפול קוגניטיבי התנהגותי ועוד. במקרי קיצון האדם יופנה לאשפוז פסיכיאטרי. כמובן שכיום ניתן למצוא חלופות לאשפוז פסיכיאטרי, כאשר החלופה הטובה ביותר היא ללא ספק בית מאזן.

    אם אתם מחפשים טיפול בהפרעת אישיות נרקיסיסטית בבית מאזן שיש בו צוות מקצועי ואווירה טובה, כדאי שתיצרו קשר עם רוח ים.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן