צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    טיפול במרפאות ותמיכה חברתית

    מחלקות אשפוז הנפש יכולות להיות פתוחות, בהן המטופל חופשי לבוא וללכת כרצונו במהלך היום, אך עליו לישון במחלקה, או סגורות, בהן המטופל חייב להישאר במחלקה כל הזמן. ביחידות אלו קיימים שני סוגי אשפוז- מרצון ואשפוז בכפייה. שיקולי הטיפול, שיקול דעתו של הפסיכיאטר המחוזי או הועדה הפסיכיאטרית והחלטתם בלבד יקבעו אם המטופל ישוחרר מבית החולים או לא. כאשר טיפול חוץ במרפאות ותמיכה חברתית מבני משפחה וחברים אינם מספקים עוד למטופל, או כאשר בטיחות המטופל בסכנה עקב תוקפנות קיצונית או מחשבות אובדניות, אשפוז בבית חולים פסיכיאטרי עשוי להיות מוצדק. אבל אין ספק כי לא תמיד מדובר בחוויה נעימה. ישנם פעמים בהם אפשר להימנע מהאשפוז בבית החולים בעזרת פניה לטיפול דרך בית מאזן יוקרתי של קבוצת רוח ים.

    מי יכול לפנות לשירותי בית מאזן יוקרתי?

    מאז הרפורמה בבריאות הנפש אפשרה למגוון רחב של מוסדות לתת מענה מהיר לצרכיהם של אנשים עם מחלות נפש, שיטת טיפול זו הפכה לנורמה, בין אם בנסיבות חירום ובין אם כשלב מעבר בין אשפוז להשגחה. בבחירת מוסדות מסוג זה יש לפנות למומחים בתחום, כמו בית מאזן יוקרתי 'רוח ים', המעניק מגוון רחב של טיפולים פסיכיאטריים ברמה הגבוהה ביותר. בית מאזן לא רק מפחית את העומס על שירותי בריאות הנפש הציבוריים, אלא גם מאפשר טיפול פרטני יסודי ויעיל יותר.

    למי הטיפול הזה עוזר ומדוע הוא עובד טוב יותר?

    לא משנה מה ההסיבה לשהותנו בחיים האלו, כל אחד צריך מדי פעם לקחת הפסקה ממרוץ החיים, ולמצוא את עצמו מחדש. בית מאזן מספק את האפשרות הבטוחה ביותר עבור נשים וגברים לעשות הפסקה מהשגרה החלוצה, מלאת הסטרס, ולא לאבד את שפיותם לגמרי. בעזרת מגוון טיפולים ממוקדים המותאמים באופן אישי, ניתן להגיע לשלווה נפשית במהירות ולשמור אליה לאורך זמן. קיימות שפע של אפשרויות כתחליף לבתי חולים לחולי נפש, כאשר המקצועית והטובה ביותר היא בחירה בבית מאזן 'רוח ים' שהוקם בשנת 2019. בשל העובדה שהקופה אינה מכסה את כל ההוצאות הרפואיות, מומלץ מאוד לכל מי שמגיש בקשה לטיפול בעצמו לחקור את עלות בית מאזן כדי למנוע הפתעות לא נעימות.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן