צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    כל מה שצריך לדעת על תחלואה כפולה

    מחלות נפשיות או קשיים נפשיים הם ללא ספק אינם דברים שקל להתמודד עימם. אנשים המתמודדים עם קשיים נפשיים או מחלות נפשיות שונות מוצאים את עצמם מתקשים לחיות את חיי היומיום שלהם בשלווה ובנחת, לא פעם נמנעים ממפגשים חברתיים, מזמן בילוי והנאה ואפילו מתקשים לעבוד. בעוד שישנם אנשים שסובלים רק מקושי נפשי או מחלה נפשית אחת, ישנם אנשים אשר סובלים מתחלואה כפולה. אשפוזית תחלואה כפולה מהווה לא פעם את התחנה הראשונה לטיפול בתחלואה כפולה, אך טרם מפנים את האדם לטיפול באשפוזית, יש לאבחן את מצבו המדויק ולוודא כי טיפול ביחידת אשפוז הוא אכן הטיפול המתאים לו.

    אשפוזית תחלואה כפולה- מה זה אומר?

    תחלואה כפולה היא למעשה מצב שבו אדם סובל משתי הפרעות או מחלות נפשיות במקביל. כלומר, אדם זה יכול לסבול מדיכאון וחרדה גם יחד, מאישיות דו קוטבית וחרדות ועוד. כלומר, בכדי שאדם יאובחן במצב הזה על המאבחן למנות את כל התסמינים שהאדם סובל מהם ולהבין מה מהם מאפיין כל מחלה נפשית. המטרה היא בסופו של דבר להעניק לכל אדם את הטיפול המדויק למצבו ועל כן, יש ערך רב לאבחון מדויק ומקצועי במקרה של תחלואה כפולה. אם אדם מאובחן עם תחלואה כפולה, הרי שלא פעם הוא יופנה על ידי המאבחן למקום הנקרא אשפוזית תחלואה כפולה, כלומר, יחידות אשפוז שבהם יסייעו לו להתמודד ולטפל בתחלואה הכפולה שלו בתנאי אשפוז. ישנם אנשים שאינם מעוניינים לטפל בעצמם בתנאי אשפוז ועל כן, חשוב ביותר שהם ידעו כי יש כיום חלופה לאשפוז פסיכיאטרי אשר קרויה: בית מאזן.

    מהו בית מאזן?

    בית מאזן הוא למעשה מרחב טיפולי מהווה אופציית טיפול לכל אדם שאיננו מעוניין מכל סיבה שהיא בבחירת אשפוזית תחלואה כפולה או באשפוז פסיכיאטרי עבור טיפול בבעיה נפשית אחרת. הבית המאזן הוא מקום שנעים לשהות בו, הוא מעוצב בטוב טעם ומציע לדייריו להתגורר בו כדיירים מהמניין, לקבל החלטות הנוגעות לבית, להנות מצוות טיפולי מקצועי ומנוסה, משיחות, מפעילויות ומטיפול התואם למצב הספציפי של האדם.

    אם אתם מעוניינים בטיפול בתחלואה כפולה בבית מאזן איכותי, צרו קשר עם רוח ים.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן