צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    לגרום למטופלים להרגיש יותר בנוח

    מטרת בית האיזון היא לגרום למטופלים להרגיש יותר בנוח ופחות כאילו הם נמצאים במתקן רפואי. כתוצאה מכך, המטופלים לובשים בגדים רגילים (ולא חלוק רפואי) ויש להם יד בניהול המקום- הם עוזרים בכל דבר, החל מהכנת ארוחה, כביסה, ניקוי וסידור החדרים ועוד. בית מאזן מספק הליכי ריפוי שמחלקות הנפש אינן מספקות, מסייע בהפחתת או הסרה של הלחץ שמלווה באשפוז. קבוצת רוח ים אשר הקימו בשנת 2019 את הבית המאזן 'רוח ים', מבינים את החשיבות של מתן טיפול ומענה המותאם אישית לכל מטופל, ועושים את כל המאמצים כדי שכל אחד ירגיש כאן בטוח ושליו, ויוכל להתמקד בתהליך הטיפולי שלו.

    מי יכול לשהות בבית מאזן?

    בנסיבות הבאות, טיפול על ידע בית מאזן יכול לסייע למי שחווים משבר נפשי חמור, אבל עונים על ההגדרות הבאות:

    1. לא פועלים בצורה לא הגיונית או אלימה, לא נגד עצמם או כלפי אחרים;
    2. אינם בסכנת התאבדות מיידית;
    3. בריאותם התייצבה באופן כללי (למעט מצב החירום הנפשי);

    4.אין בעיות התמכרות משמעותיות;

    5.החולה הסכים להתאשפז.

    מטופלים בקטגוריה זו חווים לעתים קרובות את תחילתו של משבר בריאות הנפש. אנשים שעברו אפיזודה פסיכוטית ראשונה או שניה אך לא נזקקו לאשפוז או אנשים שאושפזו בעבר ואינם רוצים לחזור על החוויה הלא נעימה, יכולים למצו אמענה על ידי בית מאזן. כמו כן, אנשים שמצבם עדיין בשלביו הראשונים של משבר נפשי ועשויים להיות מטופלים באופן שימנע ממנו להפוך למחלה כרונית, יכולים למצוא בחלופת אשפוז זאת את המענה המלא לצרכים הנפשיים שלהם.

    האם כל אחד יכול לפתוח בית מאזן?

    כדי לפתוח בית מאזן יש לעמוד במספר קריטריונים מחמירים של משרד הבריאות. קבוצת רוח ים, העוסקים בתחום הטיפולי כבר 12 שנה, ובעלי כל ההכשרה והניסיון המקצועי הנדרש כדי לספק מענה מלא לכל מי שזקוק לליווי ותמיכה במהלך משבר נפשי. אם אתם זקוקים לתקופת החלמה, עוברים משבר נפשי, ולא מעוניינים לעבור את החוויה הטראומטית של אשפוז בבית חולים פסיכיאטרי, צרו קשר באופן מיידי עם הבית המאזן 'רוח ים', ותקבלו את המענה הטוב ביותר לצרכים שלכם.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן