צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    לדעת לבקש עזרה ממי שיכול למשוך אותנו חזרה מהמים

    לפעמים בלב הסערה, כל מה שצריך זה לדעת לבקש עזרה ממי שיכול למשוך אותנו חזרה מהמים. טיפול בדיכאון וחרדה הוא אפשרי ואם אתם סובלים מהתופעה דעו כי יש לנו שפע של כלים מקצועיים אשר יכולים להביא לשינוי אמיתי. דיכאון וחרדה קליניים מאופיינים בתחושות של אפטיה כלפי הסביבה, חוסר חשק לעשות דברים שבעבר הסבו הנאה, עליה של מחשבות אובדניות, קשיי שינה ועוד. דעו כי דיכאון וחרדה קליניים אלו מחלות לכל דבר ועניין ואנחנו אפילו רואים שינויים באיזון ההורמונים במוח בין מי שסובלים מהתופעה ובין מי שנחשבים בטווח הנורמלי. נדגיש כי מדובר על מחלה לכל דבר ואמנם יש מי שמספרים על עצמם כי הם מרגישים עצבות או דכדוך, אבל בין זה ובין ירידה משמעותית בתפקוד בעקבות דיכאון קליני, יש פער. השלב החשוב ביותר זה לא לוותר על עזרה מקצועית. אל תישארו עם הקושי לבד, יש מי שנמצאים כאן כדי להושיט לכם יד.

    מה כולל טיפול בדיכאון וחרדה

    אנחנו יודעים היום כי יש כלים רבים המאפשרים החלמה כמעט מלאה. טיפול בדיכאון וחרדה חייב להתחיל באבחון של איש מקצוע. כאמור, רגשות שליליים יש לכולנו מפעם לפעם. אבל כדי להגדיר דיכאון אנחנו צריכים קצת יותר מזה. אנחנו לא נתחיל בטיפול בלי אבחנה מסודרת על ידי איש מקצוע מנוסה. בהמשך נעניק מסגרת טיפולית אחרי שנפענח את צרכיו של המטופל. הטיפול כולל בדרך כלל שימוש באיזון תרופתי במידת הצורך. אנחנו גם משתמשים בכלים מעולם הטיפול הקלאסי הקליני. כלומר, אנחנו מצמידים לכל מטופל מטפל או מטפלת מנוסים, אשר יערכו עם המטופל שיחות באופן קבוע בניסיון להבין מה הגורמים להתפרצות התופעה ואיך אפשר לתת כלים למטופל כדי לשקם את חייו בחזרה.

    אנחנו פה כדי להושיט יד

    התפקיד שלנו הוא להצליח להושיט יד למטופלים שלנו ולמצוא את הכלים שיאפשרו להם לשקם את החיים שלהם מחדש. אנחנו מאמינים במתן הזדמנות שווה לכולם ולכן, בחרנו להקים את מרכז 'רוח ים'. מדובר על מרכז המדמה סוג של בית קרוב לחוף הים. המקום משמש בתור חלופה לאשפוז למבוגרים ואנחנו עושים כאן הכל כדי לתת למטופלים שלנו מסגרת מכילה דרכה תינתן להם האפשרות לעשות שינוי אמיתי.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן