צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    להיפטר מהטראומות הנפשיות

    טיפול בטראומה נפשית נחלק לעולמם של מטופלים טריים שהגיעו היישר מתוך החוויה הטראומטית שעברה עליהם, ומנגד לעולמם של מטופלים גוררים טראומות עבר ישנות עד עתיקות, לעיתים במשך שנים, שלא הצליחו להיפטר מהם למרות הזמן שחלף. הם וגם הם זקוקים לטיפול מקצועי, אולם דרכי הגישה אל הטיפול בהם שונים באופן מהותי, ויש לתת על כך את הדעת. מתי ניגשים לקבל טיפול בטראומה נפשית? מי זקוק לכך, איך מוצאים את אנשי המקצוע הנכונים, ומה צריך כדי שהטיפול יצליח ובמהירות האפשרית? על כך ועוד מפי גורמי המקצוע המדהימים של קבוצת רוח ים, המפעילה מרכזים פסיכיאטריים בסטנדרט הגבוה ביותר בעולם הטיפול הנפשי, במקצועיות ואנושיות נדירים ובהתאם להתקדמויות המשמעותיות ביותר בעולם בתחום.

    הזמן הנכון לקבל טיפול בטראומה נפשית

    הנכון ביותר מבחינת תזמון טיפול בטראומה נפשית ככל שלא תהיה, הוא צמוד עד כמה שניתן למועד האירוע. מחקרים מוכחים קובעים כי ככל שהטיפול בטראומה נפשית ניתן קרוב לחוויה הטרייה הוא יהיה מהיר יותר, הנפש עדיין חשופה יותר וניתנת לעיצוב ולטיפול בעל תוצאות אפקטיביות יציבות. ככל שמוקד הטראומה רחוק יותר הוא הולך ומודחק יותר לעומקי הנפש, ומשם יהיה קשה יותר לטפל בו. על כן, אין ספק שלמרות היותן של טראומות טריות בעלות מאפייני התנהגות קשים יותר בדרך כלל, הם יהיו אפשריים יותר לטיפול ותוכלו להיות אופטימיים יותר באשר לסיכויי ההצלחה והשיבה לשגרת חיים, ואפילו מהר יותר. אולם אין זה אומר שבמידה וקיימת טראומה נפשית ישנה היא חסרת סיכוי להחלמה. טיפול בטראומה נפשית אפשרי גם במקרים כאלו.

    טראומות עבר

    טראומות עבר כמו חוויות ילדות מודחקות שונות, חוויות צבאיות שהודחקו במהלך השנים, ועוד רבים אשר לא מעט אנשים וחברים סוחבים איתם לאורך שנים, נוטים להיות פחות גלויים לעין הסביבה, אולם הם עלולים להתפרץ בשלבים כאלו ואחרים בחיים, או לגרור את האדם הסובל למצבי דחק שונים בגדר תחלואה כפולה, כמו התמכרויות, התפרצויות, חרדות שונות, ועוד. זיהוי של מצבים כאלו עשוי להיות עצמי במשך השנים, או סביבתי, על ידי בן הזוג או איש אמון אחר של הסובל.

    חשוב להפנות נפגעי טראומה בכל שלב לגורמים המקצועיים כדי לעצור את הסבל הנורא. אנחנו כאן למענכם.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן