צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    להתרפא בצורה טובה יותר ולשוב לחיות חיים בריאים

    שיקום בקהילה עבור פגועי נפש מהווה דבר חשוב ביותר. שיקום זה יכול לסייע להם להתרפא בצורה טובה יותר ולשוב לחיות חיים שגרתיים. אדם פגוע בנפשו מתמודד עם מחלות נפשיות מסוגים שונים. הוא יכול להתמודד עם דיכאון, עם חרדות ועוד. אם הוא לא מצליח להתמודד עם הבעיות שהוא סובל מהן באופן עצמאי ואם הוא מגיע למצב שבגין אותן בעיות הוא לא מצליח להתנהל בצורה תקינה בחייו, חשוב שיבחר מרכז שיקום בקהילה אשר עוסק בתחום טיפול בנפגעי נפש.

    שיקום בקהילה- במה מדובר?

    שיקום בקהילה הוא הליך שיקומי שיש לו מטרה מאוד ספציפית ומוגדרת. המטרה היא לתמוך בצורה המקסימלית באדם הפגוע מבחינה נפשית. בכדי להעניק לו מערך תמיכה מלא שהוא זקוק לו, יש צורך בצוות רחב תחומי מקצועי, אשר יבנה עבורו תוכנית שיקום. המטרה בבניית התוכנית וביישומה היא לאפשר למטופל בסופו של דבר לשוב לחיות את חיי השגרה שלו בצורה נעימה ונוחה. מכיוון שפגיעות נפש יכולות להיות קלות או חמורות יותר, הרי שחשוב מאוד לאבחן את מצבו הספציפי של האדם ואת הפגיעה הספציפית שהוא סובל ממנה וזאת בכדי לספק לו את המענה המדויק ביותר. על כן, חשוב שבמרכז שיקום בקהילה יהיו אנשי מקצוע מאבחנים כגון: פסיכיאטרים או פסיכולוגים. אנשי מקצוע מעין אלה, יסייעו לאבחן בצורה מדויקת את מצבו הנפשי של האדם ובהתאם לכך יהיה ניתן לבנות עבורו תוכנית טיפולית וליישם אותה.

    כיצד תבחרו מרכז שיקום בקהילה?

    אם אתם מחפשים מרכז שיקום בקהילה עבור פגוע נפש, הנה כמה דברים שחשוב שתבדקו טרם אתם בוחרים בו: כדאי מאוד לבדוק שבמקום יש צוות רב תחומי לרבות עובדים סוציאליים, מלווים, מדריכים, מטפלים מתחומים שונים ועוד. המטרה היא לדייק עד כמה שניתן בטיפול הניתן לאדם וזאת בכדי שהוא יצליח לגייס את כוחות הנפש שלו בכדי להתמודד בהצלחה עם הקשיים שלו ובכדי שהוא אכן יצליח. מעבר לכך, מכיוון שמדובר על מרכז טיפולי שיש צורך להתאשפז בו, חשוב לבחור במקום אשר נעים לכם לשהות בו מבחינת המרחב עצמו, התנאים שהוא מציע ועוד.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן