צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    למה כדאי לבחור בבית מאזן?

    אשפוז פסיכיאטרי הוא אשפוז שלא מעט אנשים זקוקים לו בכדי להירפא ממחלה נפשית שהם סובלים ממנה או להתמודד עם קשיים נפשיים מסוגים שונים. יחד עם זאת, לא מעט אנשים אשר מופנים לאשפוז זה מוצאים את עצמם נמנעים מלהתאשפז וזאת בשל החשש שלהם בכל הנוגע להתנהלות במחלקה פסיכיאטרית או בית חולים פסיכיאטרי, לאנשים שישהו שם יחד איתם ועוד. מעבר לכך, העומס בבתי החולים ובמחלקות הפסיכיאטריות מוביל למצב שבו ישנה הבנה כי יש לקדם פתרון אחר שיאפשר לאנשים הזקוקים לאשפוז פסיכיאטרי לקבל את הטיפול הרלוונטי להם שלא במסגרת האשפוז המדובר. בית מאזן למניעת אשפוז מהווה כיום את הבחירה הטובה ביותר לכל אדם שמחפש חלופה לאשפוז.

    בית מאזן למניעת אשפוז- במה מדובר?

    בית מאזן למניעת אשפוז הוא למעשה מסגרת שבה ניתן לקבל את כל הטיפולים הנדרשים בגין מצבו של האדם שלא במסגרת אשפוז. כלומר, מדובר על בית שבו אנשים הזקוקים לטיפול מתגוררים בו, לוקחים חלק במטלות הבית ומקבלים טיפול ספציפי ומדויק המתאים למצבם, לדברים שהם אוהבים לעשות, לכוחות שלהם, לחוזקות שלהם ועוד. המטרה היא להעניק לכל אדם שמגיע לבית המדובר לצורך טיפול את המענה הטוב והמדויק יותר ובד בבד לאפשר לו להנות ממגורים נעימים, מפעילות טובה, מחיי חברה איכותיים ועוד. האדם המתגורר בבית מאזן למעשה נדרש לקחת אחראיות על חייו ולקבל החלטות הנוגעות לבית. אין היררכיה ברורה בין צוות המדריכים והמטפלים לבין הדיירים וניתן לומר כי לא מעט אנשים שבוחרים באופציה המדוברת מוצאים את עצמם נתרמים בה הרבה יותר מאשפוז פסיכיאטרי.

    כיצד בוחרים בית מאזן?

    בית מאזן למניעת אשפוז ללא ספק מהווה כיום חלופה טובה ביותר לכל אדם שמופנה לאשפוז פסיכיאטרי אך מעדיף להימנע ממנו בשל סיבות שונות. על כן, אם הופניתם על ידי הפסיכיאטר שלכם לבית מאזן, חשוב שתדעו שניתן למצוא בכל רחבי הארץ בתים מעין אלה ועל כן, חשוב ביותר לבחור את הבית האידיאלי עבורכם בכל היבט אפשרי טרם אתם מגיעים לקבל בו טיפול ולהיות דיירים בו.

    אם אתם מחפשים בית מאזן למניעת אשפוז הידוע כאיכותי ומומלץ, צרו קשר עם רוח ים.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן