צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    מחזירים את שמחת החיים

    דיכאון עמוק הוא כאב נפשי מאוד חזק שלא טופל לאורך השנים. הפרעת הדיכאון שנוכחת בנשמתו של האדם, משנה אותו מהקצה אל הקצה. אם עד לפני ההתפרצות היה האדם שמח, מאושר, אוהב לצאת ולראות אנשים, אחרי שההפרעה התפרצה בנפשו, הוא יכול להיות עצוב, עם חוסר חשק לחיות, ליהנות, לאהוב ולהיות עם חברים ומשפחה שרוצים להיות בקרבתו. דיכאון נחשב להפרעה שרבים מהאוכלוסייה סובלים ממנה, הם יכולים לחוות לפחות התקף דיכאון אחד בחייהם, שישאיר להם תחושה מאוד לא נעימה בגוף. כאשר לא מטפלים בהפרעה בזמן, היא גדלה והופכת מדיכאון קל לדיכאון קשה מאוד. טיפול בדיכאון עמוק יכול לסייע לכם לזהות את תסמיני המחלה, להבחין בטראומה שככל הנראה גרמה להתפרצות ולסגל חיים חדשים. רוח ים בית מאזן מטפלים בדיוק במצבים שהאדם מגיע לדיכאון עמוק, ויחד עם הצוות המקצועי, הם מתאימים עבורו טיפול נפשי ותרופתי ועוטפים אותו בכלים, חום והמון אהבה.

    מה הסיבות שצריך להתחיל טיפול בדיכאון עמוק

    מלבד הסימנים המובהקים בהתנהגות, בדרכי החשיבה והתגובה של האדם, צריך להבין מה הן הסיבות שבגינן הוא סובל מדיכאון עמוק. יש לכך המון סיבות, ההתפרצות של הדיכאון יכולה להיות כמה רגעים מאירוע טראומטי שהם נחשפו אליו, או כמה שנים אחרי. המקרים הטראומטיים הם רבים ומאוד קשה לזהות שהם משפיעים בצורה כל כך קריטית על הנפש והנשמה שלנו. אחריהם אנחנו בטוחים שיהיה בסדר, שנעבור את זה. אך מרגע החשיפה לטראומה, הגוף נכנס למצב הישרדותי. הוא מגיב, מתנהל ומסתדר. אך מה קורה אחרי? הוא מפתח את ההפרעה בשקט ולאט עד שהיא הופכת לדיכאון עמוק שצריך להבין לעומק – מאיפה מתחילים לטפל? טיפול בדיכאון עמוק מגיע כאשר האדם נמצא במצב שהטראומה חייה בתוך המוח והזיכרונות לא מרפים למרות השנים שעברו.

    איך אפשר לאבחן את ההפרעה?

    השלב הראשון באבחון הפרעה הוא ביצוע תשאול מלא על ידי פסיכיאטר מוסמך. התשאול יכול לשלול בעיות בריאותיות אחרות, שיכולות לגרום גם להתפתחות הפרעת הדיכאון. כמו: בלוטת התריס שמובילה לחוסר איזון גופני ולתסמינים דומים של דיכאון. אחרי האבחן, ובמידה ושללו את האפשרויות האחרות האופציונאליות, מומלץ להתחיל טיפול בדיכאון קליני.

    לסיכום, רוח ים בית מאזן נותנים מענה מקצועי ומנוסה לאנשים שחווים ומרגישים תסמינים של דיכאון עמוק, ומצמידים להם פסיכיאטר שיאבחן, ייעץ ויקנה להם טיפול מקיף ואישי עד לתוצאה טובה.

     

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן