צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    מטפלים בטראומה באופן ממוקד

    טראומה או כמו שרבים מכם מכירים – פוסט טראומה הם בעלי המון מאפיינים, כשהראשון שמניע אותם הוא מקרה משמעותי שגרם לתחושה של איום על החיים. המקרים השכיחים שלרוב קורים, הם: הטרדה מינית, אלימות, מלחמות, פיגוע, תקיפה ועוד. האנשים שנחשפים לאירועים הללו יש להם סיכוי גבוה יותר להיכלל באוכלוסייה שסובלת מטראומה. והמחיר הוא גבוה. השינויים שהגוף עובר מאז החשיפה למקרה הם מורכבים ומשמעותיים, וניכרים בעיקר על הגוף, הנפש ובריאות. האדם שחוו אותם לא תמיד מצליח לווסת את התחושות והרגשות החדשים, והוא יכול להיות מאוד מבולבל. יש מצבים שהוא ירגיש דיכאוני, חרדתי, מתוסכל ויהיו ימים בהם הוא ינסה לבחון למה הוא מתנהג כך? השוני דפוסי החשיבה וההתנהגות שהיו לפני הטראומה הם גבוהים, מאדם שמח ומאושר, הוא יכול לנבול גם כלפי עצמו, אך גם הסביבה יכולה להבחין בזה עם הזמן. טיפול ממוקד טראומה יכול לעזור לאותם אנשים להתמודד ולהבין מדוע הם משתנים במהירות, איך זה משפיע על כל מערכות הגוף יחד, וכמה חשוב לעצור, להקשיב לרגשות ולמחשבות ולהבין שצריך לטפל. רוח ים בית מאזן מתאים עבורכם את הטיפול עבור הטראומה שעברתם, תוך התאמה אישית ולפי מצבכם הנפשי, הגופני והבריאותי. ביחד תצליחו לבנות תכנית עבודה, לקבל כלים פרקטיים ולווסת את הרגשות וההתנהגויות שלכם.

    סוג הטיפול ממוקד טראומה

    יש מגוון טיפולים עבור אנשים שחוו טראומה קשה ומורכבת שהשפיעה באופן מהותי על חייהם. טיפול ממוקד טראומה יכול להיות נפשי, כמו: טיפול ב-CBT שנועד לאבחן את תסמיני החרדה והדיכאון ולמזער אותם. יש גם את הטיפול הפסיכולוגי, שבתהליך עמוק ניתן לגלות את דפוסי החשיבה ולסגל חדשים וטיפולים נוספים. כל טיפול נוגע בכמה דברים נקודתיים ורוחביים, ומשתנה בין טיפול לטיפול. בכל מצב חשוב להתחיל כמה שיותר מוקדם את הטיפול, כדי לא לגרור למצב טראומטי הרבה יותר קשה.

     

    הדרך לחיים בריאים יותר

    אחרי החשיפה לטראומה, הרבה אנשים נכנסים למין גלגל שלג גדול שמאוד קשה לצאת ממנו. ההבנה שיש בעיה שצריך לפתוח, מקדמת אתכם לתהליך שלטיפול בטראומה נפשית, שיעזור לכם להוריד את השכבות אחת אחרי השנייה, ולחזור לעצמכם.

     

    לסיכום, רוח ים בית מאזן עם ניסיון של שנים באבחון וטיפול באנשים שחוו טראומה מורכבת. הם מתאימים להם תכנית טיפול אישית, ויוצאים איתם למסע של איזון נפשי ורגשי.

     

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן