צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    מנהלים את המשבר בחכמה

    אם אתם חווים את חלק מהתסמינים הבאים, יכול להיות מאוד שאתם זקוקים לאשפוז פסיכיאטרי: דיכאון, חרדה, הפרעות שינה, אכילה רגשית, התקפי זעם, שימוש בחומרים ממכרים, בדידות, בעיה בתפקוד האישי והמקצועי, חוסר יציבות בזוגיות או בנושאים הפיננסיים, מחשבות אובדניות ועוד. רשימת התסמינים עוד ארוכה, אך אלו נחשבים לתסמינים איתם מגיעים רבים מהאוכלוסייה וסובלים מאחד מהם או בכמה במקביל. הסיבות שבגינן יכולות להתפרץ ההפרעות השונות, הן בעיקר בשל מצב נפשי שנפגע. יכול להיות בתקופה האחרונה או לפני כמה שנים, וכעת הגוף מגיב למצב. הוא מתמודד וחלק מההתמודדות שלו הן הפעלת המנגנונים הפנימיים שעוזרים לו בגדול לשרוד. רוח ים בית מאזן הנם מסגרת פרטית וחלופה מצוינת לאשפוז פסיכיאטרי, הם מציעים לכם לווי צמוד ואישי של פסיכיאטר אך גם תכנית טיפולים מגוונת ונגישה לכל אדם, שמסייעת לו לטפל בכל ההפרעות הן מבחינה נפשית והן מבחינה רגשית.

    מי יכול להגיע לאשפוז פסיכיאטרי?

    אנשים שלרוב מגיעים לאשפוז פסיכיאטרי במסגרות השונות הם לרוב מעל גיל 18. עד לגיל הזה, אין כל כך מודעות למצב הנפשי המדויק, אלא אם כן ההורים מרגישים בשינוי אצל הילדים, הן בהתקדמות הלימודית, בהתנהגות או בדפוסי החשיבה ועוד, הם יצטרכו לבדוק חלופה אשפוזית מתואמת לגילם. ההחלטה להתאשפז יכולה לשנות את חייכם מהקצה אל הקצה, אומנם זה יהיה תהליך, אך הוא יהיה כל כך משתלם לאורך זמן. זו תהיה המתנה עבורכם.

    סוגים שונים של אשפוז

    היום ניתן לחלק אשפוז פסיכיאטרי לשלושה שלבים. השלב הראשון הוא – הסכמה להתאשפז. יש אנשים שמחליטים להתאשפז על דעתם החופשית, כי הם מרגישים שיש צורך לטפל ולעבור שינוי. הם כמובן חותמים על האשפוז ועל ההסכמה ומתחילים את תהליך הטיפול. לעומת זאת, יש אנשים שזקוקים לאשפוז, ומסרבים להגיע ולהתאשפז, ולכן יש גם אשפוז כפוי. לפי החוק במדינה, אדם שיש לו הפרעות נפשיות, כך לפי הקרובים לו, יכול לקבל הנחייה מפסיכיאטר המחוזי או הארצי לאשפוז כפוי. כמובן, רק לאחר בדיקה ואבחון מקיף.

    לסיכום, רוח ים בית מאזן נחשבים למסגרת וותיקה לחלופה לאשפוז בבתי החולים, ומאפשרים לכל אדם שחוו משברים נפשיים להגיע לטיפול לפי צרכיו, ולנהל את המשבר עד למצב ריפוי נפשי ורגשי.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן