צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    מענה משמעותי למצב קיצוני

    בבית המאזן "רוח ים" אנחנו רואים את המטופל כאדם. אדם שנמצא במצב אקוטי שבו אינו מצליח לגייס את כוחותיו ולהיחלץ מהמשבר בו הוא שרוי ולכן המטרה שלנו לגרום לו להאמין בחזרה בכוחותיו, ולתמוך בו בדרך חזרה אל יכולותיו ופעילותו שוב במרחב האישי שבו חי. אבל טיפול נפשי דחוף שהוא התערבות מהירה ומיידית במצב של אנשים החווים תסמינים חריפים של בריאות הנפש, הוא מצב מיוחד. טיפול מסוג זה נחוץ לעיתים קרובות כאשר תסמיני בריאות הנפש של אדם מסלימים עד לנקודה שבה הם הופכים לסכנה לעצמו או לאחרים. טיפול פסיכיאטרי דחוף ניתן בדרך כלל במסגרות חירום או נקודות משבר, כגון חדרי מיון בבתי חולים או יחידות פסיכיאטריות ייעודיות.

    מצבים בהם נדרש טיפול נפשי דחוף

    הדוגמאות הנפוצות לטיפול דחוף כוללות התנהגויות אובדניות או פגיעה עצמית, דיכאון או חרדה חמורים, תסמינים פסיכוטיים כגון הזיות או אשליות, הפרעת שימוש חמורה בחומרים, או מאניה חריפה או תסיסה הקשורה להפרעה דו קוטבית. במקרים מסוימים, טיפול פסיכיאטרי דחוף עשוי להיות נחוץ גם עבור אנשים עם היסטוריה של אלימות או תוקפנות כלפי אחרים. מטרתו של טיפול נפשי דחוף היא לייצב את תסמיני בריאות הנפש של המטופל ולהבטיח את שלומו. זה נעשה בשילוב של תרופות, טיפול והתערבויות התנהגותיות. במקרים מסוימים, יהיה צורך באשפוז כדי לספק סביבה בטוחה ומבוקרת עבורו לקבלת הטיפול. ונדרשת גם הערכת הסיכון להתאבדות. האנשים החווים מחשבות או התנהגויות אובדניות דורשים התייחסות מיידית וייתכן שאף אשפוז למען ביטחונם. הערכת סיכוני התאבדות כוללת הערכת חומרת המחשבות או התנהגויותיו האובדניות של האדם, כמו גם את הגישה שלו לאמצעי פגיעה עצמית ונכונותו לפנות לעזרה.

    המשפחה כעוגן ותמיכה

    מרכיב חשוב נוסף בטיפול נפשי דחוף הוא מעורבות של בני משפחה או יקיריהם. בני משפחה יכולים לספק מידע חשוב על ההיסטוריה והתסמינים של המטופל, ועשויים גם למלא תפקיד בתמיכה באדם במהלך הטיפול ואחריו. במקרים מסוימים, ניתן להמליץ על טיפול משפחתי או חינוך כדי לעזור לבני המשפחה להבין טוב יותר ולתמוך בצרכי בריאות הנפש של יקירם. במצבים בהם נדרשת הערכת סיכונים או התערבות פסיכיאטרית אנו ממליצים לפנות אלינו ולהתייעץ כדי להבין את התמונה במלואה, מתוך דאגה והרצון לפעול בשילוב בקהילה.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן