צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    מערכת חשיבה מורכבת הכוללת סט שלם של רגשות

    בני האדם בשונה מבעלי חיים, פיתחו לאורך הזמן מערכת חשיבה מורכבת הכוללת סט שלם של רגשות מורכבים. הרגשות הללו סייעו לבני האדם לשרוד לאורך מאות אלפי שנים ולהתקיים בקבוצות הולכות וגדלות של בני אדם עד להתפתחות החברה האנושית המוכרת לנו היום. עם התפתחות מנעד הרגשות האנושי, החלו להופיע גם מחלות בנפש. PTSD או בשמה העברי: 'פוסט טראומה מורכבת', היא סוג של תסמונת אשר מופיעה אצל מי שעברו אירוע לא פשוט ומוצאים את עצמם מתמודדים עם ההשלכות הרגשיות מאותו אירוע והלאה. נדודי שינה, חוסר תיאבון, דיסוסיאציה, עליה בתחשות החרדה עם חשיפה לריח או צליל מסוימים, כל אלו יכולים להעיד על פוסט טראומה מורכבת בה כדאי לטפל. אנחנו כאן כדי להסביר איך עושים את זה.

    טיפול ב PTSD דומה ושונה בכל פעם

    האמת היא כי אין ממש כללים להופעה של פוסט טראומה. כלומר, שני חיילים לדוגמא, יכולים לשרת באותו מקום, באותו קרב. אחד יצא עם טראומה איתה יאלץ להתמודד לאורך כל חייו והשני לא. יש סיבות שונות לכך ואנחנו לא נלאה אתכם בפרטים. אנחנו כן נגיד כי טיפול ב PTSD  מתחיל בראש ובראשונה עם אבחון מסודר. לשמחתנו, המודעות לתופעה גדלה עם השנים, במיוחד במדינה עם מתיחות בטחונית כמו מדינת ישראל. עם זאת, עדיין יש מי שלא מבצעים בדיקה מסודרת כאשר יש חשד להתפתחות של טראומה מהסוג הזה. חשוב לזכור, ככל שנצליח להגיע למטופל מוקדם יותר, כך סיכויי ההחלמה ובעיקר, הסיכויים לתת למטופל כלים שיאפשרו לו לשקם את חייו עד כמה שניתן, גדלים. לכן, אין שום סיבה להישאר עם הספקות לבד. יש לפנות לקבלת עזרה במהירות האפשרית.

    אנחנו כאן כדי להשתמש בכל ארגז הכלים העומד לרשותינו

    כאשר אנחנו ניגשים לתהליך של טיפול ב PTSD אנחנו לוקחים בחשבון כי אנחנו צריכים להשתמש בכלים טיפוליים שונים כדי להגיע למטרה לשמה התכנסנו. מרכז 'רוח ים', הוא מרכז ייחודי המשמש בתור חלופה לאשפוז. מתוך ניסיון להפריד בין המטופל ובין הסביבה המוכרת כדי לעבור שינוי משמעותי, החלטנו לפתוח את המרכז. תמצאו אצלנו מטפלים מוסמכים ומתן מענה הוליסטי בניסיון להביא לשיקום מלא והשתלבות של המטופל בחזרה בחברה.

    למידע נוסף, אנחנו ממתינים לכם כאן.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן