צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    מקום שקט שליו ובטוח עבורכם

    מאות אלפי ישראלים חיים עם מחלה בלתי נראית כי הם מפחדים או מתביישים מדי לדבר על זה. הפרעות פסיכיאטריות הן נושא נפוץ יותר ממה שנדמה לכם. המשמעות היא שסכיזופרניה, מחלות דו-קוטביות ודיכאון משפיעות על עשרות אלפי אנשים. חולים עם מחלות קשות מאושפזים לפעמים בגלל שאין אפשרות אחרת. עם זאת, בתי חולים פסיכיאטריים ידועים לשמצה צפופים מדי ולא תמיד ערוכים לספק טיפול מלא. כתוצאה מכך, המטופל יכול לפנות לפסיכיאטר המטפל ולבדוק ביחד איתו חלופת אשפוז פסיכיאטרי. אם אתם מעוניינים במקום שקט, שליו, מכבד ובטוח עבורכם, בית מאזן 'רוח ים' הוא חלופה שיכולה לענות על כל הצרכים  שלכם.

    אפשרות טיפול ללא בית חולים

    ניהול מחלת נפש הוא קשה מכיוון שהוא מצריך הרבה מאוד התבוננות פנימית ואינטראקציה עם אחרים. אנשים עם ליקויים קוגניטיביים מתמודדים לעתים קרובות עם דעות קדומות, עוינות וחוסר אמפתיה מהסובבים אותם, למרות מאמציהם להשתלב בחברה. כאשר הנושא נוגע בטיפול במחלות נפש, יש לטפל בדייקנות, בחמלה ובחריצות. ההבנה שיש אופציה של חלופת אשפוז פסיכיאטרי חיונית כאשר מתמודדים עם מצב כזה. ללכת לבית חולים לחולי נפש לא תמיד הכרחי, למרות מה שאולי שמעתם. לפעמים, מוסדות אלה גורמים יותר נזק מתועלת, והמטופלים לעולם אינם מחלימים או מנהלים חיים רגילים. מי שלא צריך להתאשפז יכול לקבל את הטיפול הדרוש לו במסגרת פחות מגבילה מבלי לוותר על השגרה הקבועה שלו לאורך זמן.

    אילו יתרונות מציעה חלופת אשפוז פסיכיאטרי?

    אנשים רבים, במיוחד אלה עם בעיות נפשיות, מייחסים ערך גבוה להזדמנות לתקן את מצבם הבריאותי, לקבל אחריות על הנסיבות ולדאוג להם. סביבה תומכת מחוץ לבתי חולים הפסיכיאטריים מציעה אלטרנטיבה לאשפוז וטיפול על ידי מתן טיפול מקיף מסביב לשעון המותאם לצרכיו והקשיים של כל אדם. מי שנאבקו בעבר במחלת נפש או שעושים זאת כעת, זקוקים מאוד למסגרת שתספק להם מגוון סיפורי הצלחה ולעולם לא מוותרים עליהם. מסגרת בית מאזן 'רוח ים' קיימת עבור המטופלים שלה, עוזרת להם לבנות מנגנוני התמודדות, דימוי עצמי בריא, תחושת מטרה, קשרים בריאים ומקבלים ויכולת להתגבר על מכשולים. כמו כן, למטופלים של הבית המאזן יש גישה למגוון רחב של מומחים טיפוליים שייצרו תכנית טיפול לצרכיו הייחודיים של כל מטופל. רוצים לשמוע עוד פרטים? חייגו עכשיו לבית המאזן 'רוח ים'.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן