צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    מרחב טיפולי ייחודי

    כולם מסכימים שאשפוז במוסד פסיכיאטרי זו חוויה קשה. בתוך גבולות בית החולים הפסיכיאטרי, אדם הזקוק לטיפול נפשי עשוי להיות מובל ללא רצונו לחדרי האשפוז, חוויה שעלולה להיות משפילה ומפחידה לכל אחד. חרדה, אימה, חוסר אונים ובושה הם חוויות נפוצות עבור חולים בבתי חולים פסיכיאטריים, והם אינם מבשרים טובות לבריאות הנפשית של החולים. חולי נפש עשויים להאמין שהגיעו למבוי סתום, שאין מנוס, ושהחברה מגנה אותם על מצבם אם יאושפזו לטיפול פסיכיאטרי. האין זה אירוני שמוסד פסיכיאטרי, שייעודו העיקרי הוא לסייע לחולי נפש ולטפל בסובלים ממחלות נפש, עלול להוות בעצמו מחסום משמעותי להחלמה? המרחב הטיפולי המוצע בבתי החולים הפסיכיאטריים לרוב אינו מוכר, אינו מתאים לכל אחד, ונתפס כזר ומנוכר על ידי המטופלים, אשר בתורם עלולים לחוות עלייה במחשבות שליליות ותחושות חוסר אונים, וכאן המקום המתאים ביותר לחפש בעת הצורך חלופות אשפוז.

    מה הן חלופות אשפוז מוכרות?

    חלופות אשפוז לבתי חולים פסיכיאטרים הוצעו כבר בשנות ה-70. הפסיכיאטרית לורן מושר הציעה את מודל  בתחילת שנות ה-70 כחלופה בת קיימא לבית החולים המסורתי לאנשים שחווים משבר נפשי או שסבלו מהפרעות נפשיות (בדרך כלל פסיכוזה). החיפוש אחר מרחב טיפולי מועיל יותר למטופלים היה כוח מניע ביצירת המודל. בעוד שמסגרות בית חולים פסיכיאטריות מספקות מענה טיפולי, הן לא תמיד גורמות למטופלים להרגיש בנוח, ואף עלולות להחמיר את המצב על ידי הוספת לחץ מיותר שיכולים להאט את ההחלמה. לכן חלופות אשפוז פסיכיאטרי כה חשובות למטופלים!

    טיפול נפשי בבית מאזן כחלופה לאשפוז

    כשמדובר בטיפול נפשי, לעיתים קרובות חולים אינם מטופלים בגלל מחסור במיטות זמינות, הרופאים והאחיות סובלים ממאמץ יתר, והאווירה הלא מוכרת והמדכאת של בית החולים מרחיקה את ההחלמה ותחושת הביטחון. ייתכן שזו גם פגיעה בוטה בזכויות הבסיסיות של אנשים ואפילו בתחושת הערך שלהם כבני אדם. אחת האפשרויות הטובות ביותר עבור אנשים עם מחלת נפש אשר חווים משבר או המתמודדים עם מחלת נפש וזקוקים למעטפת טיפולית וסביבה מוכרת, תומכת ועוטפת הוא כמובן בית מאזן 'רוח ים'. מטופלים המקבלים טיפול מותאם אישית בבית המאזן 'רוח ים', נמצאים במעקב צמוד מסביב לשעון ומקבלים את כל הטיפולים להם הם זקוקים בסביבה שהם מרגישים הכי רגועים ונינוחים. לפרטים נוספים על חלופות אשפוז בבית המאזן 'רוח ים' חייגו עוד היום!

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן