צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    נפש רגישה מבקשת התייחסות פרטנית

    בבית המאזן "רוח ים" עובד צוות מטפלים רחב עם הפסיכיאטר המוביל, שכולל אחיות, עובדים סוציאליים, מדריכים ומטפלים אלטרנטיביים. קיימת אפשרות לפגועים קשה להתאכסן לתקופות קצובות בהוסטל בתיאום עם הצוות, משום שלהוסטל הממוקם ליד הים יש השפעות מרגיעות כמו אלה שיש לים על הנפש. טיפול נפשי פרטי ניתן במסגרת טיפולי בריאות הנפש אך אלה הניתנים על ידי מטפלים פרטיים או מוסדות, אשר בדרך כלל אינם קשורים למערכות בריאות ציבוריות. ניתן לגשת לטיפול נפשי פרטי ולשלם את העלויות דרך ביטוח פרטי או באופן עצמאי.

    היתרונות של טיפול נפשי פרטי

    אחד היתרונות העיקריים של טיפול נפשי פרטי הוא הפוטנציאל לטיפול אישי יותר, משום שלרוב, לרופאים פרטיים או למוסדות יש עומס קטן יותר מאשר שירותי בריאות ציבוריים, המאפשרים תשומת לב וטיפול פרטניים יותר. ואף לטיפול יעיל יותר, שכן ניתן להתאים את הטיפול לצרכיו הספציפיים של הפרט. יתרון נוסף הוא הפוטנציאל לקיצור זמני המתנה לעומת הרפואה הציבורית לרופאים פרטיים יש יותר זמינות, וניתן לקבל טיפול מוקדם יותר. טיפול פרטי מספק גם גישה למגוון רחב יותר של אפשרויות טיפול כמו טיפולים אלטרנטיביים או שיטות טיפול שאינן זמינות בשירותי בריאות ציבוריים שיכול להועיל לאלה שלא מצאו מזור בטיפולים מסורתיים.

    החסרונות של טיפולים פרטיים

    לטיפול נפשי פרטי יכולים להיות גם חסרונות שהעיקרי בהם הוא העלות. ללא ביטוח, טיפול נפשי פרטי עלול להיות יקר, ועשוי להוות מניעה עבור אנשים רבים. ואפילו עם ביטוח, עלויות הטיפול עשויות להיות גבוהות. חיסרון נוסף הוא חוסר הפיקוח. שירותי בריאות ציבוריים כפופים לרגולציה ולפיקוח קפדניים יותר מאשר מטפלים פרטיים או מוסדות. זה יכול להשפיע על שונות באיכות הטיפול הניתן על ידי מטפלי הנפש הפרטיים. וחשוב לציין שטיפול נפשי פרטי אינו מהווה תחליף לשירותי בריאות ציבוריים הממלאים תפקיד חשוב במתן טיפול לאנשים שאינם יכולים להרשות לעצמם טיפול פרטי וכן מספקים טיפול מיוחד לאנשים עם מצבים נפשיים חמורים יותר. חשוב לשקול אפשרויות טיפול נפשיות ציבוריות ופרטיות בעת פנייה לטיפול במצבים נפשיים בשל רגישותם וחשיבותם. לכן, אם אתם מרגישים צורך לדון במצבים נשיים מורכבים נשמח אם תפנו אלינו באמצעי ההתקשרות כדי שנוכל לייעץ מתוך הניסיון הרב שלנו במקרים כאלה.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן