צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    סימפטומים המעידים על מחלה נפשית מורכבת

    אנחנו לעיתים נכנה אנשים הסובלים מההפרעה הזו בתור כאלו 'החושבים את עצמם' ולא בהיכרח נדע להתייחס לסימפטומים המעידים על התמודדות עם מחלה מורכבת, בתור תמרורי אזהרה. אבל חשוב לנו לומר באופן חד משמעי, הפרעת אישיות נרקסיסטית בדומה למחלות נפש אחרות זו מחלה לכל דבר ועניין. היא אמנם משליכה על הסביבה הקרובה למתמודד הנפש אבל בראש ובראשונה הוא זה שנאלץ להתמודד עם הסימפטומים הלא פשוטים של ההפרעה הזו. כמובן, חשוב לזכור כי יש לנו כלים המשמשים עבור טיפול בהפרעת אישיות נרקסיסטית. כל עוד המטופל או סביבתו מזהים את הסימנים ופונים לקבלת טיפול.

    אבחון עבור טיפול בהפרעת אישיות נרקסיסטית

    רגע לפני שנדבר על ההפרעה עצמה, אנחנו מזכירים כי לא תמיד המטופל יסבול מהפרעת האישיות הזו לבדה. יש מקרים בהם המתמודד סובל מהפרעה מורכבת, כך שהתפקיד שלנו זה להשתמש בארגז כלים רחב ככל הניתן כדי לעזור למתמודד להגיע לשיקום מלא ולהשתלבות בחזרה בחברה. ללא אבחון מסודר לא נדע לדייק את הטיפול הרלוונטי עבור המתמודד ולכן, אנחנו מפצירים בכם שוב, אם יש בכם ספקות אל תישארו איתן לבד. פנו לקבלת עזרה עוד היום.

    על מה אנחנו מדברים בעצם

    כולנו מכירים את הסיפור על נרקיס מהמיתולוגיה היוונית. יש שלל גרסאות לאגדה, אבל בכולן העלם נרקיס מת בעקבות התאהבות שלו בבואתו שלו במי הנהר. בשני המקרים הם מת מצמא ורעב על גדת אותו נהר עצוב ושבור לב. בספר הפסיכיאטריה השלם ה DSM, ההפרעה מוגדרת בתור תסמונת בה האדם החולה רואה את עצמו שווה ערך יותר מאחרים, כך הוא מאבד את היכולת להישאר אמפתי עם סביבתו. הוא אף עלול, בשל אותה תסמונת, לנסות להגשים מטרות שונות מתוך מחשבה כי כל מה שיעשה וודאי יצליח, בלי להכיר במשתנים אחרים בסביבתו. כאמור, אנחנו לא מדברים רק על מי שמחזיקים בערך עצמי גבוה, אלא במי שיכולים להזיק לעצמם או לסביבה הקרובה להם בשל אותה תסמונת.

    לתת למטופלים את הזכות להתחיל מחדש

    מרכז 'רוח ים', הוא מרכז ייחודי המשמש בתור חלופת אשפוז למבוגרים. אנחנו מאמינים כי טיפול בהפרעת אישיות נרקסיסטית חייבת להתחיל מעמדה נטולת שיפוטיות. לאורך הטיפול אנחנו מנסים לרדת לשורש הבעיה ולמצוא את הכלים שיאפשרו למטופל לחבר את הפאזל המרכיב את חייו. למידע נוסף וליווי מקצועי, אנחנו ממתינים לכם כאן.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן