צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    עם הזמן גם מגיע השינוי

    הפרעות נפשיות שונות שנולדו בעקבות מקרים או אירועים טראומטיים לאורך החיים, יכולים להוביל לפגיעה משמעותית בתפקוד היומיומי בקרב רבים מהאוכלוסייה. הם מתמודדים עם כל כך הרבה קשיים שגורמים להם להרגיש תקועים. למשל: הם מתקשים לקיים מערכות יחסים בריאות עם חברים או בני משפחה, לא מסוגלים להשתלב בצורה רגילה במסגרת לימודית או בעבודה חדשה, ובעיקר לא מצליחים לנהל אורח חיים עצמאי ובלי תלות בגורם אחר. שיקום נפשי יכול להתאים בדיוק לאנשים שעברו את המסלול הזה, ולעזור להם לחזור בהדרגתיות לקהילה, עם שימת לב לפרטים הכי קטנים, תוך מתן כלים פרקטיים, שינוי דפוסי חשיבה ועבודה עצמית ונפשית רבה. רוח ים בית מאזן נותנים מענה שיקומי וחדשני לאנשים שחווים ומתמודדים עם מצבים נפשיים שונים, הם עוזרים להם לסגל דפוסי חשיבה חדשים ולעבור תהליך משמעותי שישיב אותם בהדרגתיות לשגרה.

    איך עובד תהליך שיקום נפשי?

    התהליך השיקומי לפגועי נפש, מתחיל בראש ובראשונה מאבחון. הרופא המטפל מבצע תשאול מקיף, בודק מה הם התסמינים איתם המטופל מתמודד, ולאחר מכן מתאים לו תכנית טיפולית ראשונית בהתאם לצרכים שלו. התוכנית כוללת גם ייעוץ והדרכה שיאפשרו למטופל מיומנות חדשה, לסגל דפוסי חשיבה חיוביים וטובים, כדי לחזור להשתלב במסגרות החברתיות כבעבר, ואף לנסות לעבוד במסגרת תעסוקתית שהוא מעוניין בה. תהליך שיקום נפשי מאוד מורכב ומשתנה מאדם לאדם, אך המסלול הוא דומה. ככל שהמוטיבציה של המטופל תהיה גבוהה, כך יהיה ניתן להגיע לתוצאות במהרה.

     

    טיפול נפשי מצריך המון סבלנות בקרב המטופל. ברוב הפעמים הוא ירצה לראות בתחילת התהליך תוצאות מידיות, אך בגלל שמדובר בעבודה נפשית, שמצריכה הסתגלות עם כלים חדשים, שינויי תפיסתי, רגשי, התנהגותי וקבלת דפוסי חשיבה שונים ממה שהוא מכיר – התהליך עשוי לקחת זמן רב יותר. הרופאים המטפלים מאמינים, שכאשר המטופל מגיע עם גישה חיובית להצליח, להתפתח ולצמוח מהמשבר הנפשי, הטיפול מתקדם מהר יותר משציפה. הכל תלוי בכם.

    לסיכום, רוח ים בית מאזן הוקמו לפני שנים, ובעלי וותק וניסיון רב במתן מענה טיפולי נפשי בתוך הקהילה לכל האוכלוסייה הבוגרת מגיל 18.

     

     

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן