צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    צורות מורכבות של דיכאון

    צורות מורכבות של דיכאון מכניסות אדם למיטה, וחוסמות את קרני השמש והשמים הכחולים בחייו. כל צבעי החיים דוהים, חוסר תקווה נואש וחרדה מעיקה מופיעים. החולה לא יוצא מהבית, מסרב לאכול ויש לו מחשבות על התאבדות. לפי הסטטיסטיקה, כ-20% מהאוכלוסייה במדינות המפותחות סובלת מדיכאון. רוב האנשים אינם מודעים לביטויים האופייניים וההשלכות של מחלה זו. לכן, מטופלים רבים פונים לעזרה מוסמכת ולקבלת טיפול בדיכאון עמוק על ידי אנשי מקצוע. קבוצת רוח ים, בעלי ניסיון של מעל 12 שנה בתחום הטיפולי, מספקים את הטיפול המעמיק ביותר לטיפול בדיכאון קליני, וזמינים עבורכם בבית המאזן 'רוח ים'.

    סימפטומים של דיכאון עמוק

    דיכאון אינו שינוי מצב רוח זמני שכל אדם חווה כל יום. מדובר בהפרעה חמורה הדורשת התערבות רפואית. במצב של דיכאון עמוק יש לאדם מחשבות שליליות, השקפה פסימית על החיים, מתעוררת תחושת חוסר תקווה ומחשבות אובדניות. עליכם להיזהר כאשר הדיכאון אינו חולף ומתחיל להשפיע על כל תחומי החיים, וחשוב לשקול לפנות לקבלת טיפול בדיכאון עמוק כאשר אתם מזהים את התסמינים הבאים:

    • המצב הנפשי משפיע על הביצועים היום יומיים;
    • מופיעות בעיות תקשורת;
    • מתעוררים קונפליקטים מתמידים במשפחה;
    • ההערכה העצמית יורדת באופן ניכר;
    • עולות מחשבות אובדניות.

    תנאי חשוב לטיפול יעיל בדיכאון הוא עמידה בזמנים. ככל שאדם יפנה למומחה מוקדם יותר, כך הוא יתגבר מהר יותר על המחלה. כיום, לבית המאזן 'רוח ים' יש מגוון שיטות שיעזרו לכם להילחם בדיכאון.

    שיטות טיפול בדיכאון עמוק

    כפי שכבר נאמר, ישנן שיטות מגוונות של טיפול בדיכאון עמוק. אלו הם פוטותרפיה, הומאופתיה, טיפול תרופתי, טיפול קבוצתי ופרטני ועוד. כמוגם פיזיותרפיה, עיסוי, הירודותרפיה, דיקור סיני ושינוי תזונה יכולים להיות חלק מהטיפול הכולל בדיכאון. מאמינים כי יעילות רבה יותר של הטיפול מושגת על ידי שילוב של פסיכותרפיה, טיפול תרופתי ושיטות אחרות. דיכאון לטווח קצר יכול להיעלם מעצמו, אך לעיתים קרובות הוא מתפתח לדיכאון ארוך טווח כאשר החולה זקוק לעזרה רפואית. הצוות המקצועי ב'רוח ים' בוחרים תכנית טיפול פרטנית לדיכאון, הכוללת גם טיפול תרופתי וגם קורס סיוע פסיכולוגי למטופל.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן