צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    שומרים על פרטיות וסודיות

    ההחלטה להתאשפז היא לא קלה עבור אף אדם. רוב האנשים שיבחרו להגיע לאשפוז, הם אלו שמרגישים תסמינים רבים שמנהלים אותם, שבגללם הם לא מצליחים לתפקד בחייהם כמו שהם היו רוצים. התסמינים הללו יכולים להיות, חרדה, דיכאון, לחצים יומיומיים, עצב, כאב פיזי עמוק, מחשבות טורדניות, תחושת בדידות, שימוש בחומרים ממכרים, דפיקות לב מואצות ועוד. הם מבינים שהם זקוקים לטיפול נפשי ממוקד ואישי ולכן הם מתחילים בחיפוש אחר המקום שיהיה עבורם הבית השני, בו הם יוכלו להשתקם ולחזור לאיזון הנפשי והרגשי. היום קיימים מקומות רבים בהם ניתן להתאשפז, כמו בתי חולים פסיכיאטריים ומסגרות אשפוז פסיכיאטרי פרטי. אם אתם מעוניינים במקום עם מרחב אישי, עם מודל טיפולי מיוחד, בו תטפלו גם בפן הנפשי והפסיכולוגי, אך גם תלמדו לפרוק בתהליכי יצירה, כתיבה ועוד – אשפוז פרטי הוא המומלץ ביותר. רוח ים בית מאזן הוא אחד מבין המסגרות הפופולריות ביותר שמגיעים אליהם מטופלים עם משברים נפשיים שונים. הם מציעים מודל טיפולי הוליסטי ומיוחד עבור אנשים שמעוניינים להגיע לאיזון אמיתי.

     

    בשונה מאשפוז בבתי חולים פסיכיאטריים המוכרים על ידי המדינה שמתעדים את כל התהליך שתעברו בבית החולים, משלב האבחון ועד שלב הטיפול באשפוז פסיכיאטריפרטי הכל יהיה שמור בתוך המערכת, מבלי שאף מקום אחר יידע שעברתם תהליך טיפולי. הנושא הזה חשוב מאוד למטופלים שירצו בהמשך להשתלב במקומות עבודה שונים, שלפעמים דורשים לראות תיק רפואי ולהבין שמצבם הנפשי תקין. האנונימיות והדיסקרטיות היא חשובה ואף מרגיעה את המטופלים לגשת לטיפול. לעיתים החשיפה יכולה להיות הסיבה שהרבה מהם מסרבים לטפל בעצמם או רואים בטיפול כמשהו חלש ולא מקדם.

     

    טיפול בהתאמה אישית

    אשפוז פסיכיאטרי פרטי במסגרת ייעודית, יכול להתאים לכם טיפול ותוכנית בהתאמה אישית, בהתאם למצבכם הנפשי, הרגשי, ההתנהגותי והפיזי. ככל שהמצב קשה ומורכב יותר, כך הטיפול יהיה רחב ומגוון, ויאפשר לכם לעבוד על כמה תחומים במקביל.

     

    לסיכום, רוח ים בית מאזן עם ניסיון של שנים בלווי וטיפול באנשים שמעוניינים במסגרת אשפוז חלופית לבתי החולים. הם מקנים להם כלים וידע רב, שיסייעו להם להתמודד בקלות עם המשברים הנפשיים ולצאת מהם.

     

     

     

     

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן