צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    שיטות טיפול בטראומה 

    שיטות טיפול בטראומה מיועדות למקסם את הטיפול ולהפוך אותו למיטבי. ניתן למצוא מספר גישות אשר תיבחרנה בהתאם לצורך. מי שמתווה את כולן ואף משלב אותן יחד הוא הפסיכיאטר אשר גם מאבחן את פגוע  הנפש המגיע אליו לראשונה. המטרה היא להדחיק את הטראומות או לבטלן כליל כדי שהנפגע יוכל לחזור לשגרת חיים איכותית. צוות "רוח ים – בית מאזן" שיקום בקהילה מתמחה בטיפולים אלו, ואחרים נוספים בתחום, וכדאי לפנות אליהם לקבלת מידע וייעוץ.

    שיטות טיפול בטראומה – בהתאמה לצרכי פגוע הנפש

    שיטות טיפול בטראומה מותאמות רבות למצב הסובל ולצרכיו. ניתן למצוא, בין היתר, טיפול פסיכיאטרי, פסיכו סוציאלי, תרופתי ורגשי הוליסטי. כל אחת מהגישות הללו פועלת באופן מעט שונה ויכולה לתרום. ניתן לשלב בין כל הטיפולים או חלקם. התוכנית מותווית על ידי הפסיכיאטר שאף מטפל אישית ומשגיח על התנהלות הצוות המסייע שלו. היא ניתנת לשינויים עקב התפתחויות בתהליך. לאחר התקדמות, נסיגה, עמידה במצב לאורך זמן ועוד. המטרה העיקרית היא לעורר אצל המטופל כוחות נפשיים פנימיים אשר יסייעו לו להתגבר על המשבר בו הוא נתון. טראומה נגרמת עקב משבר הנוצר בעת שהסובל חווה אירוע קשה בו הוא נפגע, אירוע בו אדם היקר לו נפגע וכדומה. היא יכולה להשפיע במיידית או להופיע לאחר זמן. הנפגע סובל מביעותי לילה, מסיוטים ועוד. הסימפטומים הם  חרדות ודיכאונות, חוסר שקט נפשי, קשיי הירדמות, חוסר חשק לבצע פעולות אהובות מעבר ועוד. כאשר הן אינן מרפות אז יש צורך להגיע לטיפול.

    צוות רב תחומי מיומן

    הצוות המסייע כולל אחיות, עובדים סוציאליים, מטפלים הוליסטיים, מדריכים ומלווים אחרים. כל אחד תורם מכישוריו לתהליך. ניתן להגיע לטיפולים יומיים או לבקש להתאשפז בהוסטל מותאם ושם לקבל טיפולים אינטנסיביים יותר. האפשרות האחרונה מיועדת לפגועי נפש קשים. 

    שיטות טיפול בטראומה  – שירות מקצועי

    צוות "רוח ים – בית מאזן" שיקום בקהילה משרת קהל פגועי נפש מגוון המגיע מאוכלוסיות רבות. המומחים הינם בעלי ידע רב המגיע מלימודים, התמחויות, השתלמויות ועוד במוסדות מוכרים. הם צברו ניסיונם מטיפולים לאורך השנים וישמחו לשרת נזקקים אחרים בדרך לשיפור איכותי במצבם. מומלץ לפנות אליהם לקבלת שירות.

     

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!

      מידע נוסף בנושא

      שיטות טיפול בפוסט טראומה

      אנשים רבים מהאוכלוסייה חוו לפחות פעם אחת בחיים טראומה. לפעמים הם יחוו אותה פעם נוספת או יותר, והפחד הכי גדול הוא ההתמודדות. איך אפשר להשאיר את הזיכרונות והמראות מאחור? מתי זה יחלוף? האם בכלל? נשים, גברים וילדים יעשו הכל כדי להיפטר מתסמיני הטראומה, הם ינסו להשתמש בחומרים ממכרים שמשכיחים את הכאב, הם יפנו לספורט כדי להרפות מהכעסים והתקפי הזעם, ימצאו נחמה באכילה, בעיקר אכילה רגשית, יחשבו שהדבר הכי טוב להתמודדות הוא להשאיר את הכאב פנימה, לצבור ולהיות לבד – הם הדרך הכי נכונה. קשה מאוד לשחרר את הטראומה מהחיים, ונדמה שהיא כאן כדי להישאר. בעידן של היום, שיש כל כך הרבה מודעות למצוקות נפשיות כמו טראומה ופוסט טראומה, ניתן למצוא שיטות טיפול בטראומה רבות, שיכולות לרפא אתכם או לפחות להקל עליכם בהתמודדות עם המצב. רוח ים בית מאזן הוקמו במיוחד בשל מצוקות וטראומות, ומציעים שיטות שונות שעוזרות לטפל במצבי טראומה קלים ועד למצבים מורכבים שנראים בלתי אפשריים. יחד עם הצוות המקצועי, הם מלווים אתכם עד למציאת הטיפול המתאים ביותר עבורכם ומאמינים שתוך מספר מפגשים תתחילו להרגיש טוב יותר.

      אילו שיטות טיפול בטראומה יש?

      נתחיל בכך שיש אפשרות לטפל בטראומה, ולהפחית את תסמיניה עד למצב רגיעה גופני ונפשי, ולעזור לאנשים לחזור למצבם הנורמלי והשגרתי הן מבחינה תפקודית והן מבחינה נפשית. שיטות טיפול בטראומה הן רבות, ולכל אדם יכולה להתאים שיטה אחרת ושונה לחלוטין מחברו. ישנן: שיטות פסיכולוגיות, שמטרתן ללמוד מה הן דפוסי החשיבה שסיגל האדם לאחר החשיפה לטראומה ולסגל דפוסים חדשים ובריאים. שיטות תרופתיות, שנוגעות בעיקר לתסמיני הדיכאון והחרדה, ומפחיתות את הלחצים ושיטות נוספות, כשלכל אחת יש את הייחודיות שלה. הטיפולים יכולים להתאים לכלל האוכלוסייה, בהתאם למצבם הנפשי של כל אחד ואחת בנפרד.

      שיטות טיפול בטראומה אישית – איך מזהים תסמיני טראומה?

      טראומה או פוסט טראומה, נולדות לאחר חשיפה ממושכת או חד פעמית של אירוע או מקרה קשה שגרם לגוף להיכנס למצב לחץ, אימה, פחד וסכנת חיים. מדובר במצב שהוא חורג מהנורמה ואיתו נלווים תסמינים נפשיים וגופניים רבים שמסמנים לכם שאתם מתמודדים עם אחת, למשל: התקפי זעם, דיכאון, חרדה, עצבות, בכי ורגישות יתר, דפיקות לב מואצות, לחץ וקפיצות בתוך הגוף, כאבי שרירים ומפרקים ועוד רבים מהם. היום קיימות שיטות טיפול בטראומה שיכולות לעזור לכם להתמודד עם כל תסמין.

      לסיכום, רוח ים בית מאזן עם ניסיון רב שנים, מציעים לכם אפשרויות טיפול שונות להתמודדות עם טראומה.

      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן