צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    תהליך טיפולי פסיכיאטרי – מורכב עבור כל אדם

    עולמות רפואת הנפש עשו בשנים האחרונות צעדי ענק לכיוון הנורמליזציה. אם בעבר קשיי נפש היו נתונים לווטו ציבורי ואיסור פרסום חד משמעי, הרי שכיום בעזרת פעילי חברה ומאמצים רבים של גורמים שונים בעולם וגם בישראל, מותר לספר, לדבר ולשתף, לקבל תמיכה והבנה חסרת שיפוטיות והרבה סיוע, ללא כל בושה [כמעט]. העובדה שמחלות נפש הפכו ללגיטימיות ונטולות אשמה בדיוק כמו מחלות גוף אשר כל אחד מבין כי אינן נתונות לשליטת או בחירת הסובל מהן, היא ללא ספק מבורכת. אין ספק שגם האבחנות הקליניות המקצועיות שהתפתחו בעשורים האחרונים בתחום הנפש תומכים בהפיכת הפסיכיאטריה לתחום רפואה מקצועי כמעט במקביל לרפואת לב או גפיים. יחד עם זאת, הבדל אחד מהותי קיים בין עולמות רפואת הנפש לעולמות הרפואה הפיזית, מיומנות הטיפול ואחריות המטפל. מסיבה זו, ממליצים בצוות המקצועי של רוח ים רק על טיפול פסיכיאטרי פרטי. הה כל הסיבות לבחירה הנכונה.

    למה לבחור דווקא טיפול פסיכיאטרי פרטי

    למה לשלם אם יש בחינם, אומר הישראלי המצוי, ולענייננו- מדוע לגשת לטיפול פסיכיאטרי פרטי אם קיימות מחלקות נפש ציבוריות ובתי חולים פסיכיאטריים לא מעטים בארץ הממומנים ממשלתית, בדיוק כמו בכל תחום רפואי אחר? אז זהו, שזה לא בדיוק כך. בראש ובראשונה מפני שבשונה מטיפול בחיידק או בשבר, אשר דורש מיומנות טכנית בניתוח והרדמה או במינון נכון של אנטיביוטיקה, טיפול פסיכיאטרי שעושה את עבודתו זקוק ללב, לב חם ורגיש של הצוות המטפל, ויחס אישי של אכפתיות. תהליך טיפולי פסיכיאטרי הוא מורכב עבור כל אדם, ודורש ממנו כוחות נפש עצומים, הוא נזקק להבנה ותמיכה, ולא רק לידע מקצועי פרקטי. את אלו יכול להציע רק טיפול פסיכיאטרי פרטי.

    מה עוד

    בטיפול פסיכיאטרי בשונה ממקרים פיזיים, פרוטוקול הטיפול אינו קבוע ומוגדר לחלוטין. אפילו ניתוח לב פתוח הוא תהליך ברור ומובנה יותר מטיפול בטראומה או בחרדה עמוקה. בטיפול פסיכיאטרי יש ללמוד לעומק את הנתונים האישיים של המטופל, להרכיב תוכנית טיפולית מתוך ידיעה שהיא עומדת להשתנות לעיתים תוך כדי תנועה, להוסיף טיפולים תומכים במידת הצורך ולא לוותר על הלב בשום שלב.

    רק ברוח ים תוכלו להיות בטוחים כשאתם מפקידים את הנפש בידי המטפלים. השאירו פרטים ונחזור אליכם.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן