צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    תופעה נפשית הולכת וגדלה בשנים האחרונות

    עוד משחר ההיסטוריה בני האדם היו יצורים חברתיים. החיים בחברה איפשרו לנו לשרוד את איתני הטבע לאורך השנים וגם היום, כדי לחיות חיים טובים ומלאים, אנחנו צריכים ללמוד איך לקיים מגעים עם הסביבה כדי להצליח בעבודה, לקיים מערכת יחסים זוגית ועוד. חרדה חברתית היא תופעה הולכת וגדלה בשנים האחרונות. ככל הנראה הסיבה לכך היא השימוש הגובר בטלפונים ורשתות חברתיות. אבל כמובן זה לא הגורם היחיד. חשוב לזכור, מי שסובלים מחרדה הם לא מי שיכולים להחלים בלי עזרה. טיפול בחרדה חברתית דורש ידע וניסיון. החדשות הטובות הן שבאמצעות כלי טיפול מתקדמים, אנחנו יכולים להביא לשיפור משמעותי באיכות החיים של המטופל לאורך זמן.

    מה כדאי לדעת על טיפול בחרדה חברתית

    קודם כל אנחנו צריכים לזכור כי כמו במחלות אחרות גם כאן מדובר על ספקטרום. יש מי שחוששים מהימצאות בתוך קבוצה גדולה של אנשים זרים, יש מי שלא מצליחים אפילו לצאת מהחדר. טיפול בחרדה חברתית הוא קודם כל תוצאה של אופי התסמונת הבאה לידי ביטוי אצל המטופל עצמו.

    במהלך הטיפול אנחנו מנסים להביא לשינוי התנהגותי בכמה דרכים. ראשית, אנחנו מנסים לחשוף את המטופל לאנשים חדשים, כמובן, בהשגחה ובליווי מקצועי כדי לא לעשות שגיאות שיסיגו את המטופל לאחור. אנחנו נקיים פגישות סדורות פעם או פעמיים בשבוע כדי לאפשר למטופל לשתף בקשיים שלו ולקבל עליהם מענה. טיפול בחרדה חברתית יכול להיעשות בשילוב עם איזון תרופתי ובאמצעות כלים יצירתיים כמו טיפול בפסיכודרמה למשל וכן הלאה.

    המטרה שלנו היא להביא למטופל כלים שיאפשרו לו להשתלב בחזרה בסביבתו הטבעית עם כלים שיעזרו לו להתגבר על הקשיים שוודאי יבואו בהמשך, אלא הפעם הוא ידע להתמודד איתם טוב יותר.

    פנו אלינו ונשמח לעזור לכם

    כאמור, טיפול בחרדה חברתית דורש הרבה מאוד ניסיון. מרכז 'רוח ים', מלווה אינספור מתמודדי נפש בדרך לחיים מאוזנים. אנחנו בחרנו להקים מוסד שיהיה תחליף לאשפוז פסיכיאטרי. רצינו ליצור סביבה נעימה, שקטה ופסטורלית, דרכה המטופלים השונים יקבלו את הכלים הדרושים להם כדי להתחיל מחדש. נשמח לענות לשאלות שלכם בהרחבה עוד היום. אין שום סיבה להישאר עם הקושי לבד.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן