צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    תנו לזה זמן

    חושבים לגשת לטיפול פסיכיאטרי פרטי, אך אתם לא יודעים על מה לשים את הדגש? אילו פרמטרים חשובים שיהיו? מה הדבר שאתם כל כך מחפשים המטפל? כדי שתוכלו להתחיל את הטיפול ברגל ימין, מומלץ להתחיל ולבדוק קודם כל על עיר בה אתם מעוניינים לעבור את הטיפול. בשלב השני, לברר אילו פסיכיאטרים עובדים שם, ועל אילו מהם שמעתם המלצות טובות, ניתן גם לבחון את סגנון העבודה שלכם, לפי תכנית הטיפולים שהם מקנים למטופלים ויותר מכך, לברר מה הניסיון שלהם, איפה הם עבדו בעבר והאם כל המסלול שלהם תואם לכם. תהליך בחירת מטפל עבור טיפול, יכול להיות מסע ארוך, אך ככל שתתחילו מוקדם יותר, תצליחו למצוא את האחד ולטפל בתסמינים השונים שאתם חווים. רוח ים בית מאזן מעסיקים רופאים פסיכיאטרים מקצועיים ואיכותיים שמבצעים עבורכם אבחון והתאמת טיפול פסיכיאטרי מותאם אישית.

    סוגי התסמינים שמצריכים טיפול פסיכיאטרי פרטי

    היום יש כל כך הרבה תסמינים שיכולים להוביל גברים, נשים, ילדים או ילדות לטיפול פסיכיאטרי פרטי. חלק מהתלונות יכולות להתחיל מלחץ רב. לחץ להתנהג בצורה מסוימת, להגיע למעמד בקריירה בגיל מסוים, לחץ לעמוד בקצב, להכין משימות בזמן, להתחתן, להיות במצב כלכלי מסוים ועוד. הלחצים האלה מופעלים על ידי אנשים קרובים, כמו משפחה, חברים והסביבה הקרובה, אך לא רק, הם יכולים להתבטא גם במקום העבודה, במערכות היחסים וגם ביחס שלכם מול עצמכם. אחרי תחושת הלחץ, מגיעים תסמינים נוספים, והם: דיכאון, חרדה, עצבות, בדידות, התקפי זעם, בעיות שינה, הפרעות אכילה וכדומה. התסמינים הללו מצריכים טיפול, אל תחכו שיהיה מאוחר מידי.

     

    ההבנה שיש צורך בטיפול פסיכיאטרי פרטי, היא לא פשוטה. רבים לא מצליחים להגיע להחלטה ולצאת למסע נפשי עמוק. מי שכן, מאמינים שתוך כמה מפגשים תהיה תוצאה. אך תהליך טיפולי אורך זמן, ומי שנכנס אליו צריך לזכור שבירור מצבים נפשיים עלול להיות מורכב. יש כל כך הרבה חומות ושכבות שצריך לקלף עד שמגיעים ללב הבעיה, ובשביל זה צריך המון סבלנות.

    לסיכום, רוח ים בית מאזן הוקמו לפני המון שנים במיוחד בשביל המצבים הללו, בהם אנשים זקוקים לאבחון פסיכיאטרי פרטי, ממוקד ואישי. יחד איתם תרכיבו תכנית טיפולית אישית ומקצועית, ותצליחו להגיע לאיזון מהר יותר משחשבתם.

     

     

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן