צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    תסמינים להפרעת אישיות גבולית

    כמעט כל אדם חווה בחיים שלו תקופות של משברים או סערת רגשות. במהלך אותן תקופות הוא יכול לחוות לא מעט רגשות שלא לו להתמודד עימם כאשר לא פעם הרגשות הללו משפיעים על ההתנהגות שלו. יחד עם זאת, אצל מרבית האנשים התקופות הסוערות עוברות לאחר פרק זמן כלשהו ויחד איתן עוברים כל התסמינים וההתנהגות חוזרת להיות יציבה. אנשים אשר סובלים מהפרעת אישיות גבולית מנהלים את אורח החיים הסוער המדובר באופן תמידי ומרגיש כי הם תמיד מצויים בעיצומו של משבר. האנשים הללו נוטים להתנהגות של הרס עצמי, התמכרות לחומרים שונים ועוד. טיפול בהפרעת אישיות הוא חשוב ביותר ויש לגשת לאבחון מקצועי של ההפרעה ובהתאם לכך לקבל את הטיפול היעיל ביותר שיאפשר לאדם לשוב לחיות את חייו בצורה נוחה וטובה.

    כאמור, הפרעת אישיות גבולית היא הפרעה אשר יכולה לפגוע באופן מהותי בחייהם של אנשים הסובלים ממנה. ישנם כמה תסמינים המאפיינים את ההפרעה המדוברת: ראשית כל, לא פעם אנשים הסובלים מהפרעה יעשו הכל בכדי להימנע מנטישה מדומיינת או אמיתית לרבות ניסיונות אובדניים וכן פגיעה בעצמם. שנית, לאנשים הללו יש דפוס של יחסים בינאישיים בלתי יציבים אשר נעים בין הערכת יתר של האחר לבין חוסר הערכה קיצוני של האחר, הם סובלים מאימפולסיביות מהתנהגות אובדנית, מהפרעות זהות וכן מאי יציבות רגשית אשר באה לידי ביטוי בין היתר בשינויים קיצוניים ביותר במצב הרוח. שינויים אלה נמשכים לרוב כמה שעות ואינם עולים על כמה ימים. אדם שסובל מהפרעה זאת גם יסבול מתחושה של ריקנות משמעותית ביותר וכן זעם לא מותאם לסיטואציה.

    טיפול בהפרעת אישיות- כיצד?

    טיפול בהפרעת אישיות הוא קריטי בכדי לאפשר לאדם לחיות את חייו בצורה תקינה ולהימנע מפגיעה עצמית. טיפול בהפרעת אישיות יבוא כמובן לאחר אבחון ההפרעה על ידי איש מקצוע מתאים. בין הטיפולים המוצעים להפרעה זאת הם: טיפול פסיכולוגי דינמי, טיפול קוגניטיבי התנהגותי, טיפול תרופתי מתאים ומעבר לכך במקרה קיצון הפסיכיאטר יציע גם טיפול באשפוז פסיכיאטרי. יחד עם זאת, אם האדם איננו מעוניין להתאשפז הרי שכיום הוא יכול לבחור בבית מאזן כחלופה.

    אם אתם מחפשים טיפול בהפרעת אישיות בבית מאזן איכותי כדאי מאוד שתיצרו קשר עם רוח ים.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן